skylinepower Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 kunne tenkt meg og høre mye mere om hvordan du fikk av der "front" dekselet jeg Lenke til kommentar
Amento Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 Vet ikke om du har lagt merke til låsen som er på den ene siden nær fronten på kabinettet. Var egentlig bare å åpne den og ta av hele fronten... Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Shit bra spraying åss! Lenke til kommentar
.dat Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 wow, likte jobben du gjorde på side døra. Lenke til kommentar
janingar Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Vil bare si at den tegningen på sidedøren var sinnsykt godt utført Dyktig utført lakkarbeid det der. Hehe. Blir veldig fint kabinett. Stå på videre! Jan Ingar. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Sykt stilig lakking på sidedøra, jeg blir misunnelig her hvor jeg sitter. Like resten av kabinettet veldig godt også. Bra job! Lenke til kommentar
just-in-box Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) fy faen den WoW tegningen d lagde på sidener faen meg kul !assa har xox planer om å bruke sån 250mm bzerk vifte på min pc!! Endret 6. desember 2006 av just-in-box Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Når kommer neste update?, begynner og bli en stund siden Lenke til kommentar
Amento Skrevet 13. august 2007 Forfatter Del Skrevet 13. august 2007 (endret) Oi, visste ikke at noen var interessert i workloggen enda jeg... uansett beklager hvis dere venta på en update, men prosjektet er avsluttet. En kamerat av meg som kjøpte PCen... Men fint å se at noen er interessert da Endret 14. november 2009 av Amento Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Ai, skulle likt å se dette ferdig! Flott worklog uansett! Spraytegninga på sida var utrolig tøff, vurderer å gjøre noe slikt selv! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå