FenrisC0de Skrevet 23. august 2006 Forfatter Del Skrevet 23. august 2006 VB.NET 2005 (Net. Framework 2) Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Så bra ut! Men jeg syns du burde få byttet knappene (fremover, bakover, stop, refresh ol) til nye knapper.. som ser litt finere ut Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 23. august 2006 Forfatter Del Skrevet 23. august 2006 Så bra ut! Men jeg syns du burde få byttet knappene (fremover, bakover, stop, refresh ol) til nye knapper.. som ser litt finere ut 6729218[/snapback] Hmm.. synes de er ganske fine jeg! Vista-kloner.. heh. Kanskje det er fordi det de er såpass små at de ikke ser så bra ut, burde jeg gjøre dem litt større? Lenke til kommentar
johnj Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 På norsk ville "Google-søk" og "Wikipedia-søk", altså med bindestrek, vært korrekt siden både Google og Wikipedia er egennavn. På engelsk stiller imidlertid saken seg annerledes. "Google Search" og "Wikipedia Search" er det korrekte her - altså uten bindestrek. Ellers ser dette helt ålreit ut. For å forsøke å gjøre de fleste til lags kan jo alltids størrelsen på ikonene bestemmes av brukeren selv. Personlig foretrekker jeg små ikoner i min Firefox, og ikke de store som er standard, så smaken er delt. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 23. august 2006 Forfatter Del Skrevet 23. august 2006 Oki, google search it is Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Intreger MSN i nettleseren din Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå