wil Skrevet 19. august 2006 Forfatter Del Skrevet 19. august 2006 Hvordan får jeg modprobe psmouse sånn at den blir lasta hver gang jeg starter Slackware da? Lenke til kommentar
olear Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Du kan kompilere den inn i kernelen eller legg til psmouse i /etc/rc.d/rc.modules. Lenke til kommentar
wil Skrevet 19. august 2006 Forfatter Del Skrevet 19. august 2006 ok. Legger til modprobe psmouse i /etc/rc.d/rc.modules eller legger jeg bare psmouse i /etc/rc.d/rc.modules? Sorry for at det blir endel spørsmål nå. Lenke til kommentar
olear Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Se hva som står der fra før. Lenke til kommentar
wil Skrevet 19. august 2006 Forfatter Del Skrevet 19. august 2006 ok. Takk. Skal sjekke nå. Skal nok være overkommelig å få det til. Takk igjen. Lenke til kommentar
wil Skrevet 20. august 2006 Forfatter Del Skrevet 20. august 2006 Da var problemet løst. Det holdt ikke med å skrive bare /sbin/ modprobe psmouse. måtte skrive noe bakom også. Så ble modulen lasta inn under oppstart. Fant det ut ved å boote opp Mutagenix LiveCD`en (Helt fantastisk cd forresten ) Bassert på Slackware og greier også er det Gnome som Windows Manager på den. Med det samme jeg styra med Kerne greiene så tok jeg å satt en ny standard Window Manager. Den stod nå på twm som Windows Manager. Bytta til Gnome , så nå går det greit tror jeg. Takk uannsett til olear Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå