KissaMcDuck Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Hei folkens, idag blir en venn 20 år og jeg og ett par venner planlegger å bli dritings++ Så planen er å se hvem så tåler mest alkohol. Vi skal drikke ett shot øl hvert minutt i 1,5timer og ta det videre i ett litt lettere tempo. Problemet er at mitt konkurranse intstinkt vil gjøre alt som er mulig for å vinne (uten å jukse), og siden jeg er den minste av oss håper jeg noen har noen gode tips på småting jeg kan gjøre for få en liten fordel. Har sovet lenge og ska spise frokost og ett større måltid før vi begynner skikkelig (halv 5) Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 (endret) Et par ting du kan gjøre er å drikke vann mellom shottene, ellers lønner det seg å ha spist mye den dagen. Mye mat, gjerne hver halvannen time fra morgenen av. Endret 19. august 2006 av Bandidos-Pelle Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 19. august 2006 Forfatter Del Skrevet 19. august 2006 Drikke vann ja, notert. Er det bra eller ikke å spise masse saltstenger? Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Det er bra å spise saltstenger Og banan, spis banan. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Salt er vel ikke så smart om du ikke skal bli full fort. Saltet trekker vel alkoholen i seg og går rett i blodet eller noe slikt, altså du blir fortere full. (Jeg er ikke 100% sikker her) Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Korrekt, salt anbefales ikke. Lenke til kommentar
roht Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Prøv å et ei skjei med smør, og fukt leppene dine når du skal drikke (såg det på MI5, tv serie) Verdt å prøve Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Ta et par allergitabletter, så slipper du hvertfall hangover. Hva som skal til for å ikke bli fort dritings, er vel f.eks. å ikke være sliten, ha masse mat i magen, drikke vann (e.l.) mellom alkoholen, drikke sakte (ikke aktuelt i ditt tilfelle kanskje), få deg litt friskluft innimellom, og å rett og slett overbevise deg selv "nei jeg er ikke så full nå, det er bare noe jeg tror". Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Salt binder veske i kroppen, så alkoholen får mer å blande seg med. Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Salt binder veske i kroppen, så alkoholen får mer å blande seg med. 6704947[/snapback] så da blir man fortere full skal huske det Lenke til kommentar
Solid Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Salt binder veske i kroppen, så alkoholen får mer å blande seg med. 6704947[/snapback] så da blir man fortere full skal huske det 6704962[/snapback] What? Da får man lavere promille gjør man ikke? Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Salt binder veske i kroppen, så alkoholen får mer å blande seg med. 6704947[/snapback] så da blir man fortere full skal huske det 6704962[/snapback] What? Da får man lavere promille gjør man ikke? 6704988[/snapback] ikke vet jeg, hakke drekki meg så mye full Lenke til kommentar
unwill Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Øke kroppmassen! Da tåler du mer. Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Prøv å et ei skjei med smør, og fukt leppene dine når du skal drikke (såg det på MI5, tv serie) Verdt å prøve 6704805[/snapback] Har du prøvd å spist ei skjei med smør? Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 (endret) Prøv å et ei skjei med smør, og fukt leppene dine når du skal drikke (såg det på MI5, tv serie) Verdt å prøve 6704805[/snapback] Har du prøvd å spist ei skjei med smør? 6705023[/snapback] han sa han så det på MI5 Endret 19. august 2006 av Grievdus Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 (endret) vel..å drikke mye over en lengere periode hjelper bra . men det hjelper deg vel ikke akkurat så mye nå^^ Endret 19. august 2006 av KittyCat Lenke til kommentar
Budt Overs Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Smør fungerer, men vil heller anbefale noe med olje, f.eks sardiner i olje eller noe. Grunnen til at dette fungere er at olja legger seg som et lag langs ytterkanten av spiserøret og magesekken og gjør at alkoholen ikke så lett kommer ut i blodet. Håper det hjelper og lykke til Lenke til kommentar
RIP Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Skaff det forige nummeret av FHM, det er det en guide på hvordan man skal drikke kompisene dine under bordet Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Smør fungerer, men vil heller anbefale noe med olje, f.eks sardiner i olje eller noe. Grunnen til at dette fungere er at olja legger seg som et lag langs ytterkanten av spiserøret og magesekken og gjør at alkoholen ikke så lett kommer ut i blodet. Håper det hjelper og lykke til 6705059[/snapback] Olje er bra. F.eks bøtter du innpå tran før du begynner. Mer drastike milder er å ta narkotika som Amfetamin. Da merker du garantert ikke alkoholen øke kroppsmassen er og en ide Ellers kan du spise deg god og mett før du begynner. Gjelder også å være uthvilt. Spis gjerne noe under drekkinga. Kast opp i skjul Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå