Skogslik Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Fikk sett den nå. Syns PS3 menyene og det var litt for simpelt, syns 360 er beder og se på og sont syns nå eg. Kamera virka jo fett! skal definitivt kjøpe det Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Syns ikke UI så gal ut jeg. Legger et nice bilde som bakgrunn så blir dette nok bra Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Webcamet (får vi lov til å kalle det det?) til Xbox360 så ut til å fungere utmerket, noen som vet hva prisen kommer til å ligge på? 600? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 På videoen sa dem 39 dollar, men syns det var litt lite! skal koste litt under et nytt spill. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Det vi fik se her var litt for simpelt og minimalistisk,men som sagt vil det jo vere muligheter for å gjøre litt sjøl. Men enkelt og rett fram var det ihvertfall Ang. Live Vision Camera`er så kan det jo vere artig det forsåvidt å spille over nett og se kem du spiller mot. Tror neppe eg vil kjøpe kameraet i første omgang. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Det fra Sony så ganske så minimalistisk ut. Men det er jo muligheter for å legge inn bakgrunnsbilder og slikt hvis jeg forsto videon rett. Dessuten, MS har jo kommet med flere oppgraderinger til sitt dashboard, Sony kan jo forsåvidt gjøre det samme hvis det ikke funker så godt. Dr Peedee Lenke til kommentar
jag Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Synes det så enkelt og funksjonelt ut. Hvis det kun skal brukes til innstillinger og ikke en meny en kommer til å være i stadig vekk syntes jeg det var greit. Har ikke prøvd X360 så mye, men syntes det var litt uoversiktlig, sånn sett har jeg mer sansen for det jeg så her... Det viktigste er at det er enkelt å navigere i, uten å måtte bla mye frem og tilbake for å finne noe. Funksjonalitet er for min del mye viktigere enn det visuelle og eye-candy... Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 På videoen sa dem 39 dollar, men syns det var litt lite! skal koste litt under et nytt spill. 6706954[/snapback] ajaj, ser for meg at det blir 499 her i norge, eller noe mindre Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 http://www.gamereactor.no/nyheter/?id=105126 Her står det at det vill koste litt mindre enn et nytt spill. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 gratis spill følger med også ja, jeg sier ja takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå