Straffa Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 (endret) Tør ikke si så mye om PS3 interface da jeg er nok hatet fra før av PS3-Klubben. Se selv og kommenter IGN Weekly Episode 21 (August 19, 2006) Link Endret 19. august 2006 av avanore Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Jeg synes interfacegreiene til PS3 var triste greier. Minimalisme er vel og bra, men det der var bare trist, og det vil det fortsatt være selvom man kan legge til et bagrunnsbilde. Lenke til kommentar
asia_hills Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 wow du klarte å legge dette ut på en nøytral måte tross alt ikke værst Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 19. august 2006 Forfatter Del Skrevet 19. august 2006 (endret) wow du klarte å legge dette ut på en nøytral måte tross alt ikke værst 6705343[/snapback] Vel jeg har jo mine meninger jeg også, men PS3-Klubben er jo så sinna for tiden så jeg lot denne ligge BTW: Hva synes du om UI til PS3? Endret 19. august 2006 av avanore Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 ps3 UI var da ikke så gale. så litt skjedeligt ut, men skal ikke bo der inne Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Får ikkje Filmen til og funke. er noe fuck her. Va handler det om? Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 19. august 2006 Forfatter Del Skrevet 19. august 2006 Får ikkje Filmen til og funke. er noe fuck her. Va handler det om? 6705463[/snapback] Handler om PS3 user interface.. Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Han sa jo at man kunne lage egne instillinger på den når den kom ut. Altså mer 'customization'. Interfacen så lettere ut og navigere i enn xbox360 sin, selv om jeg synted de kunne hvertfall fadet skjermen ut når man gikk inn på menyen når man spiller. Som i xbox360. Lenke til kommentar
asia_hills Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 mhm det er jo disse små tingene som selger.. håper virkelig XMB får en overhaling før release, ser ganske kjedelig ut om jeg så må si det selv sånn som det ble framstilt på IGN så ser jo GUIN på xbox utrolig mye bedre ut. jeg håper virkelig at man kan laste ned nye skins eller iallefall hvelge mellom noen stiler på ikonene det ser jo ganske oversiktlig ut men jeg forventer ærlig talt mer. trenger ikke å ha "heftige" vanneffekter og alle regnbuens farger på XMB'en men de kunne brukt litt mer av skjermen kanskje? lage litt rammer rundt ting også slik at det ser mer ryddig ut.. men der igjen så er sikkert XMB'n veldig ressurs sparende Lenke til kommentar
fettgnomen Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 (endret) Så veldig enkelt og lett ut og bruke! Men syntes det så veldig kaldt og trist ut... Synes liksom x360-en sitt interface er litt hyggeligere... Hvis noen forstår hva jeg mener.. Endret 19. august 2006 av Fettgnomen Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 UI'en på PS3 så jo trist ut, var lett og bruke og meget publikumsvennlig, men det var ikke tiltalende nok. Xbox har mye lekrere design på dette punktet iallefall. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 UI'en på PS3 så jo trist ut, var lett og bruke og meget publikumsvennlig, men det var ikke tiltalende nok. Xbox har mye lekrere design på dette punktet iallefall. 6705842[/snapback] Design er ikke alt... Nøytrale meg synes dete kunne vært bedre... Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 XMB til ps3 er et godt utgangspunkt.. vi vil nok se mange grafiske oppdateringet etter hvert vil eg tru..etter konsollen har vært i salg.. ting er ikkje perfekt fra dag en..vil nok tru at Live har fått seg noen oppdateringer etter hvert.. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 19. august 2006 Forfatter Del Skrevet 19. august 2006 (endret) XMB til ps3 er et godt utgangspunkt.. vi vil nok se mange grafiske oppdateringet etter hvert vil eg tru..etter konsollen har vært i salg.. ting er ikkje perfekt fra dag en..vil nok tru at Live har fått seg noen oppdateringer etter hvert.. 6706230[/snapback] Eneste store oppdateringen er vel støtte for kamera og en bedre måte å laste ned fra markedplace Endret 19. august 2006 av avanore Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 vel...eg såg lista med ting som var fiksa på 360 GUI'ien for ikkje så lange sia og den var ikkje kort..maaaase småting.. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 19. august 2006 Forfatter Del Skrevet 19. august 2006 vel...eg såg lista med ting som var fiksa på 360 GUI'ien for ikkje så lange sia og den var ikkje kort..maaaase småting.. 6706419[/snapback] Ja men ikke særlig visuelt Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 syns PS3 interface'n så fin ut jeg Lenke til kommentar
Laland Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Minimalistisk og grei! Med ett gøy bakgrunnsbilde kan det bli både bedre og verre enn interfacet til X360 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Interfacet til PS3 virker ganske funksjonellt, og det er jo samme som vi har sett på PSP. Vision kameraet er ganske stilig, ha alt sett det i aksjon på UNO, da noen på lista mi har klart å få tak i det for testing eller whatnot. Funker ganske bra, fin kvalitet og la ikke merke til spesiellt med lag. Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Man ser ikke så mye 'bells & whistles' på menyen på dette dev verktøyet. De bygger på de erfaringene de har med PSP, og slik den er der, er det mye mer fancy. Tror nok vi vil se en funksjonell og stilig meny etterhvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå