Gå til innhold

5.1 surround til asus A6 serien?

eYep0k3r

Anbefalte innlegg

hei jeg har en asus a6ja

var en som snakket om at man kunne få 5.1 surrond selv om de eneste plassene lydpluggene passer inn i er plugg til headphones, mic og line-in

prøvde og søke på drivere hos creative men soundblaster pro systemet skal være "utgått"

lurer på om noen vet om noe software som kan hjelpe meg og få 5.1 surround ut av labtopen min eller om det er håpløst og forsette og lete etter dette :p

help plx?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hei jeg har en asus a6ja

var en som snakket om at man kunne få 5.1 surrond selv om de eneste plassene lydpluggene passer inn i er plugg til headphones, mic og line-in

prøvde og søke på drivere hos creative men soundblaster pro systemet skal være "utgått"

lurer på om noen vet om noe software som kan hjelpe meg og få 5.1 surround ut av labtopen min eller om det er håpløst og forsette og lete etter dette :p

help plx?

6704579[/snapback]

Har samme pc som deg og det er bare headphone utgangen du skal bruke. Pcen har noe som heter S/PDIF som er en optisk utgang i jack-pluggen. Det du trenger er en optisk kabel med en overgang som kan brukes i jack-pluggen. Noe alla denne tror jeg, men da må du ha et høytalersystem med optisk inngang. Kan ikke garantere at det virker helt problemfritt med en gang. Har nemlig lest om noen som har hatt litt problemer med det, men det er i hvertfall slik det skal gjøres ;)

Edit: Det jeg har skrevet er ikke av egne erfaringer, men av det jeg har lest av andre. Så eventuelle problemer som kan oppstå har jeg ikke peiling på.

Endret av ; )
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...