abarhaugen Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Lurte på navnet på en tecno sang der en saksofon blir brukt meget mye? noen som vet namnet på den? må ha svar fort! Takk Lenke til kommentar
abarhaugen Skrevet 23. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2002 ingen som vet asså, det er tecno versjon av en gammel sang tror jeg.... Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Litt off topic: Quote: Thermalake silent viking 21 db heter det ikke thermaltake? Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 hmmm.. Vet hvilken du mener, men kommer ikke på hva den heter. Er det ikke noen menn som synger noe ala: I'm never gonna ..... et eller annet. Nå kom det plutselig to sanger i hodet på meg som det kan være. En av dem er en theme til en eller annen TV-serie som gikk på 80 og 90-tallet. Noe a'la Glamour, tror jeg.. Se om du ikke finner dem på Norwegian Dance Charts. Tror denne linken leder deg dertil: http://home.online.no/~frankn/ Lenke til kommentar
abarhaugen Skrevet 23. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2002 ja noe lignende som glamour kanskje ja,bra sang skulle hatt den.*tenk* hehe må få tak i den...ingen andre her som vet hva den heter? Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Herregud, så irriterende! Nå klarer jeg ikke å få sangen ut igjen! Husker fortsatt ikke navnet, desverre.. Ikke enda ihvertfall.. Hvis jeg bare kom på hva serie det var, så ville alt bli så mye enklere. Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Kai Tracid - Liqudis Skies tror jeg Lenke til kommentar
Arbo Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Er jo bare saksofon på Liquid Skies på slutten. Tipper heller det er den Techno-utgaven av Careless Whisper (George Michael) ? Kommer ikke på navnet på den i farten. Seriøst mye saksofon der ihvertfall. [ Denne Melding var redigert av: Arbo på 2002-10-24 11:39 ] Lenke til kommentar
Arbo Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Hvis det er den jeg prater om så heter den ihvertfall "Careless Whisper" og er av The Sax Brothers. Ble spilt endel på radio for en stund siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå