Arcus Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Hei ! Har flyttet og fått meg ny linje. Den nye linjen er en adsl2 20 000 / 1 000 fra bluecom. Alt fungerer fint og stabilt. Grei hastighet. Har en D-link DGL-4300 router (V1.6). Har prøvd å få sidene til www.sf-anytime.com til å fungere. Når jeg går i IE til siden, tar det ca 3 minutter før den kommer opp. Når jeg klikker start, går det 3min til før den sier at noe er galt, og jeg må kjøre igjennom en wizzard. ca 5 min før den sier at det er problem med linje eller router. Ping ligger på 55ms, så det skulle ikke være noe problem. Brukte samme router på den gamle 2mb jeg hadde via kabeltv, der fungerte www.sf-anytime.com helt uten problem. På den nye linjen kan jeg se stream fra nrk og tv2 m.m uten noe problem. Har også prøvd å koble 2 maskiner direkte på modemet, men får samme problemet med www.sf-anytime.com. Så jeg tror det må være et ISP problem. Er det andre her som har bluecom som kan teste ?? Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Har ikke bluecom, men kommer kjapt frem den siden her. Men hva noen ide på hva som kan være feil hos deg, aner jeg ikke desverre. Lenke til kommentar
Arcus Skrevet 20. august 2006 Forfatter Del Skrevet 20. august 2006 Prøver meg på en liten *bump* her ! Er det noen bluecom brukere (gjerne i nord) som har mulighet å sjekke om siden fungerer greit. Klarer ikke å se hva som evnt. kan være galt hos meg, siden jeg ikke får siden til å fungere selv om jeg kobler meg rett på modemet. Håper noen har tid til å teste. /Arc Lenke til kommentar
r_k Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Funker fint her. Bor i nord Har linje fra Ventelo eller hva de nå heter.... (bestilt i sin tid hos catch) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå