Gå til innhold

Kane & Lynch: Dead Men screens X360

Straffa

Anbefalte innlegg

Så fant jeg enda et spill som skal i spill bibloteket mitt :)

Xbox 360 owners already saw what IO Interactive can do with next-gen hardware when they played Hitman: Blood Money. With that project done, the team is now hard at work on Kane and Lynch: Dead Men

Her har vi resultatet

Link

Endret av avanore
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Personlig er jeg lei av alle disse gansterspillene. Men jeg skal holde et lite øye med dette. Det er jo IO som lager det, så jeg skal gi dem en sjanse.

Ser ganske standard ut til nå, ser fram til gameplay-filmer.

Endret av TCi
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

"Kane & Lynch: Dead Men handler om to menn, en mørk historie som ved tilfeldigheter blir flettet sammen.

Kane og Lynch sitter begge på dødscella for å få sin endelige straff. Den ene en leiesoldat og den andre en medisinert psycopat. Kane og Lynch blir tvunget ut på en voldelig og kaotisk reise, mens de hater hverandre hvert eneste skritt på reisen.

"Ingen spiller vil ha opplevd lignende spillbarhet og grafikk. Ta IOs innovasjon og deres erfaring fra Hitman serien, legg til mer av deres ekspertise fra spillet Freedom Fighters og så legger du til en helt ny neste generasjons teknologi. Deretter heller du en gripende historie om en anti-helt og en psycopat oppi samme bolle og rører godt. Da sitter du igjen med Kane & Lynch: Dead Men, den ulitmate neste generasjons opplevelse" sier Larry Sparks, Markedssjef hos Eidos.

Kane & Lynch er et tredje persons action/shooter spill med støtte for co-op med intuitiv mekanisme, med høyt befolkede områder som kan ødelegges. Spillet vil lanseres i løpet av 2007."

- x6.no

Jeg har også hørt at IO Interactive har utviklet en helt ny grafikkmotor til Kane & Lynch, og den skal kunne støtte opp til tusen karakterer på skjermen samtidig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...