Straffa Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 (endret) Så fant jeg enda et spill som skal i spill bibloteket mitt Xbox 360 owners already saw what IO Interactive can do with next-gen hardware when they played Hitman: Blood Money. With that project done, the team is now hard at work on Kane and Lynch: Dead Men Her har vi resultatet Link Endret 19. august 2006 av avanore Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 19. august 2006 Forfatter Del Skrevet 19. august 2006 Flere som synes dette ser bra ut? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Eg syns det såg godt ut ja Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Grafikken er rå! Men er det in-game? Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Virker lovende. Men var ikke hitman på 360 litt crap? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Gleder meg egentlig til Army of Two. Men blir sikkert bra dette også. Birger Lenke til kommentar
NikkoDee Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 hva går spille ut på?? Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 hva går spille ut på?? 6713075[/snapback] Hva med å lese linken te Avanore? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 (endret) Personlig er jeg lei av alle disse gansterspillene. Men jeg skal holde et lite øye med dette. Det er jo IO som lager det, så jeg skal gi dem en sjanse. Ser ganske standard ut til nå, ser fram til gameplay-filmer. Endret 20. august 2006 av TCi Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Ser kult ut! Gleder meg til ingame filmer. Men jeg tviler ikke på at slik grafikk kan man se ingame snart. Første spillet jeg skal ha nå er, Test Drive, så er det Dead Rising. Og så Splinter Cell. Lenke til kommentar
Slk Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 er en video på http://www.gamevideos.com/ bla litt nedover i "Recently Added Videos" Ser jo ikke ille ut dette Lenke til kommentar
BonoU2 Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 "Kane & Lynch: Dead Men handler om to menn, en mørk historie som ved tilfeldigheter blir flettet sammen. Kane og Lynch sitter begge på dødscella for å få sin endelige straff. Den ene en leiesoldat og den andre en medisinert psycopat. Kane og Lynch blir tvunget ut på en voldelig og kaotisk reise, mens de hater hverandre hvert eneste skritt på reisen. "Ingen spiller vil ha opplevd lignende spillbarhet og grafikk. Ta IOs innovasjon og deres erfaring fra Hitman serien, legg til mer av deres ekspertise fra spillet Freedom Fighters og så legger du til en helt ny neste generasjons teknologi. Deretter heller du en gripende historie om en anti-helt og en psycopat oppi samme bolle og rører godt. Da sitter du igjen med Kane & Lynch: Dead Men, den ulitmate neste generasjons opplevelse" sier Larry Sparks, Markedssjef hos Eidos. Kane & Lynch er et tredje persons action/shooter spill med støtte for co-op med intuitiv mekanisme, med høyt befolkede områder som kan ødelegges. Spillet vil lanseres i løpet av 2007." - x6.no Jeg har også hørt at IO Interactive har utviklet en helt ny grafikkmotor til Kane & Lynch, og den skal kunne støtte opp til tusen karakterer på skjermen samtidig. Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Gleder meg egentlig til Army of Two. Men blir sikkert bra dette også. Birger 6712947[/snapback] Enig, etter Gears er vel Army of Two det jeg ser mest frem imot! Kommer til å bli genialt å spille mot kompiser over LIVE! Men, så jo bra ut det her også! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå