Gå til innhold

Trenger hjelp til navn til en webside

Anbefalte innlegg

Håper ikke innlegget blir fjernet hadde litt vanskeligheter med å finne hvor jeg skulle plassere det.

Skal opprette en hjemme side med følgende innhold:

-Div Nyheter eks, tvangsekteskap, æresdrap osv dvs nyheter med bakgrunn i innvandrer debatter, nyheter problematikker etc.

-Web ting kule bra koder jeg kna tenke meg å dele med andre, ting som html, java, php osv.

- Kanskje en chatt hvis jeg får det till.

- kanskje Forum hvis den bli like bra som den på HW.

- Foto album fra turer osv

- Filmdatabase

- Filmannonser- Filmdatabase

- Filmannonser

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tenkte mer på navn som

minside.no (kjøpt opp men er ikke i bruk)

hejlperdeg.no

hjemmeside.no som også er kjøpt opp men ikke i bruk

Alle siden jeg kan tenke meg er kjøpt opp av en eller anne tulling som skal ha mer en det det koster vanlig for å selge domenet.

kjipt ass

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-23 22:01, skrev Zafar Iqbal:

Håper ikke innlegget blir fjernet hadde litt vanskeligheter med å finne hvor jeg skulle plassere det.

Skal opprette en hjemme side med følgende innhold:

-Div Nyheter eks, tvangsekteskap, æresdrap osv dvs nyheter med bakgrunn i innvandrer debatter, nyheter problematikker etc.

-Web ting kule bra koder jeg kna tenke meg å dele med andre, ting som html, java, php osv.

- Kanskje en chatt hvis jeg får det till.

- kanskje Forum hvis den bli like bra som den på HW.

- Foto album fra turer osv

- Filmdatabase

- Filmannonser- Filmdatabase

- Filmannonser

Lag fler sider!

Religion, tvansekteskap... VS. PC/Film... passer ikke sammen.

Siden bør ha et ordentlig tema.

tvangsekteskap.no

dataforum.no/.com/.hvasomhelst

...finn på noe!

Lenke til kommentar

Det er bare å gjøre litt brainstorming det, tenk på diverse slagord som kan funke. Har ingen forslag da jeg plundrer nok selv når jeg kjøper nye domene navn, men det finnes fler tjenster som foreslår variasjoner over et navn om det allerede er opptatt, så prøv deg frem.

Edit: Det høres ut som du ikke vet hva du vil ha på hjemmesiden, du kan ikke bare registrere et navn uten å ha noen formening om hva innholdet skal være. Det høres ut som du vil ha litt av alt omtrent, det går ikke med mindre du gjør som allerede foreslått (lage fler hjemmesider) eller en portal.

[ Denne Melding var redigert av: Hidden på 2002-10-25 19:10 ]

Lenke til kommentar

Nei jeg vet vel mer eller mindre hva jeg vil ha på den, men da innholdet er litt spredt har jeg vansker med å finne navn.

Her er noen navn jeg kunne tenke meg men er optatt.

dinside.no

minside.no

startside.no

Skal dele opp slik:

1.Privat med loggin osv for venner og slikt.

2.Venner filmdatabase forslag filmer etc.

3.Side med hjelpe verktøy web, flash, Adobe osv

Til dere som mener jeg bør lage en portal så er det en slag portal jeg kommer til å lage men alt vil ligge på samme side.

Lenke til kommentar

Hvis jeg tolker ordet riktig er en filmdatabase ulovlig. Det er som kjent forbudt å legge ut filmer, musikk og annet copyrighted innhold uten produsents/rettighetshavers tillatelse.

Men en database med liste over gode filmer og omtaler av disse kan du jo legge ut, men vær obs på at det heller ikke er lov å legge ut screenshots fra filmen uten tillatelse fra rettighetshaver. Dette bør imidlertid ikke være noe problem å få, så lenge det ikke dreier seg om live video.

Ellers er jeg enig i ad religion og data ikke passer sammen, og at dette bør separeres på to forskjellige steder, eller du må velge ett tema.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...