Emmerhofferen Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Går det ann og bruke antibac desinfeksjonssprit 95% til å rense cpuen? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Hva mener du med rense? hvorfor skal du rense den? Uansett tror jeg ikke det er lurt å "rense" en cpu med væske. selv om den er 100% ikke strømføende. det kan være noen små forurensinger i væsken, som betyr at det kan være noen løse elektroner i væsken, som gjør at den kan lede litt strøm. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 christopher: Jeg tror han mener at han skal rense toppen av cpuen (varmespederen) for å montere en ny kjøler. trådstarter: Jeg er usikker på hva slik antibac desinfeksjon inneholder slags sprit, men det kan hende det etterlater seg små spor oppå varmesprederen, hvilket er ugunstig mtp. temperatur. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Rødsprit etterlater seg spor eller ikke Isopropanol er tingen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå