Gå til innhold

Bugger på skjermen - hva kan det være?

t3p0s3

Anbefalte innlegg

har hatt problemer med dette nå de siste 2-3 dagene, så jeg formaterte i håp om at det kunne hjelpe... Men nei. Så jeg lurer på om noen vet hva dette kan komme av, om det er skjemkortet som trengs en utskifting eller om det er skjermen \ kablene? (noe som er helt usannsynlig siden jeg får tatt skjermbilde av det) :!: Legger ved ett bilde så dere kan se hva jeg snakker om..

post-6957-1155982527_thumb.jpg

Endret av t3p0s3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Stoooooooore problemer her nå, såvidt jeg klarer å se hva som står skrevet her. Skal kjøpe meg et nytt kort nå, ikke noe "high end". Men lurer på om jeg burde oppgradere hk og cpu samtidig, siden jeg nå har en 2500+ og ingen støtte for pcie. Er det stor forskjell på pcie og agp?

Edit: Er nok skjermkortet ja, rart at det skulle skje uten noen spesiell grunn... Aldri overklokket kortet :dontgetit:

Prøver å underklokke det nå, men hjelper lite med articafcts... Pc`n holder seg litt lenger før jeg må reboote i alle fall..

Endret av t3p0s3
Lenke til kommentar

Om du holder deg i "nedre halvdel" i skjermkort stigen er ikkje forskjellene på PCI-E og AGP skjermkort store feks. GT6600 AGP mot GT6600 PCI-E. Satt sammen S939 maskin i Januar ifjor og satsa på PCI-E skjermkort, skal eg bygge nytt og satse på AM2 eller Conroe er det vel kun skjermkortet og PCI korta (TV og WiFi m/blåtann) som kan flyttes og PSU, HD og DVD brenner. Resten er frakjørt (Ok GT6600 er og i nedre klasse idag om en skal spille, spiller ikke...). Fleska dengang til med "rå" RAM som må erstattes om eg går for nybygg, eller redde den med og holde på 939 maskina med friskere prosessor, klokke den og skifte kjølinga - den sendte feilsignal igår - grønnt søl under maskina, alle korta var knusk tørre :thumbup: . Bigwater er vel neppe kjent på HW forumet som superkjøling, sprekk i tanken min :thumbdown: - har vært i drift siden februar ifjor...

Lenke til kommentar

bestilte like gjerne et nytt kort, klarer meg ikke uten pc i lengre tid :p Ble noe billig saker, trenger ikke kort som kjører de nyeste spillene på max grafikk uansett... Fant ut at kjøleren satt litt løst på kortet, finner ikke ut av hvordan den strammes... :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...