Økonom Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Det begynner nå å bli veldig lenge siden jeg startet med dette og jeg har brukt det uten dører i over et halvt år Men jeg bestemte meg her om dagen for å male dørene ordentlig og få på litt plexi. Fant igjen workloggen i 'arbeidslogger - kommentarer'. Så nå tar jeg oppdateringene her og fjerner de fra den andre tråden. Første oppdatering, 20/11-2005 Sponset av: Har hatt dette Q-tec kabinettet en stund nå, og begynner å bli ganske lei, så det skal få seg en liten makeover før jeg prøver meg på å lage et nytt kabinett av kryssfiner. Sånn så det ut i utgangspunktet: Til nå har jeg lakkert litt småtteri, vet ikke helt om det ble så mye finere av det, sånn ser det ut nå: Power knappen er ikke satt på ennå, lakken ble litt stygg, så jeg har pusset den og lakkert på nytt nå. Her er det skjært hull til plexi: Har mye pussing og filing å gjøre, og så skal døren lakkeres i samme farge som detaljene på fronten. Kommenter her Lenke til kommentar
Økonom Skrevet 19. august 2006 Forfatter Del Skrevet 19. august 2006 (endret) Andre oppdatering, 20/11-2005: Dørens tilstand er sånn for øyeblikket Endret 19. august 2006 av Økonom Lenke til kommentar
Økonom Skrevet 19. august 2006 Forfatter Del Skrevet 19. august 2006 Tredje oppdatering, 26/11-2005 Lenke til kommentar
Økonom Skrevet 19. august 2006 Forfatter Del Skrevet 19. august 2006 Fjerde oppdatering, 19/08-2006 Brukte opp den blå lakken før jeg ble ferdig med å male, så jeg fikk tak i en annen farge og malte alt opp igjen. Ble ikke noe hjemmelaget viftestyring. Det var det, har vel mistet interessen for vannkjøling også, så det blir det ikke noe av. Tror jeg sier meg ferdig med denne kassa nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå