Schnugaf Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Er det noen som vet hvor jeg kan finne bok-serien "Splinter cell" på norsk? Kunne tenkt meg å lest bøkene men finner dem ikke på norsk og viss dere lurer på hvorfor jeg ikke leser på engelsk er det fordi jeg er 14 år... Har prøvd å lese "Hitch hikers guide to the galaxy" på engelsk, men det gikk gale Lenke til kommentar
daruu Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Er det noen som vet hvor jeg kan finne bok-serien "Splinter cell" på norsk? Kunne tenkt meg å lest bøkene men finner dem ikke på norsk og viss dere lurer på hvorfor jeg ikke leser på engelsk er det fordi jeg er 14 år... Har prøvd å lese "Hitch hikers guide to the galaxy" på engelsk, men det gikk gale 6704194[/snapback] [/quote Hei! Grunnen til at du ikke finner diss bøkene , er nok at de ikke heter splinter cell på norsk!(tror jeg da, for jeg vet at bøkene er ute på norsk) Jeg husker desverre ikke hva dennne serien blir kalt i Norge... Så det beste tipset jeg kan gi, er at du går til en bokhandel eller noe lignende og ser etter bøker med "Sam Fisher" som hovedperson(mener og huske det var det han het:P) Mvh Daniel Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Med mindre de har gjort en Harry Potter/Tolkien og fornorsket alle navnene også Sam Fisher = Harald Fiskemann? Lenke til kommentar
daruu Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Haha:P Nei men jeg tror ikke de har gjort det... Leste selv bøkene en gang i tiden, og mener han het Sam Fisher også på norsk;) Lenke til kommentar
Edel Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Er det noen som vet hvor jeg kan finne bok-serien "Splinter cell" på norsk?Kunne tenkt meg å lest bøkene men finner dem ikke på norsk og viss dere lurer på hvorfor jeg ikke leser på engelsk er det fordi jeg er 14 år... Har prøvd å lese "Hitch hikers guide to the galaxy" på engelsk, men det gikk gale 6704194[/snapback] På norsk er eg sikker at de fins ikke... Hvis du vil, kan eg si deg hvor du kan finne dem på italiensk... :!: Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Er det noen som vet hvor jeg kan finne bok-serien "Splinter cell" på norsk?Kunne tenkt meg å lest bøkene men finner dem ikke på norsk og viss dere lurer på hvorfor jeg ikke leser på engelsk er det fordi jeg er 14 år... Har prøvd å lese "Hitch hikers guide to the galaxy" på engelsk, men det gikk gale 6704194[/snapback] Hvis du ikke skulle finne denne, vil jeg anbefale Jan Guillous bøker om Hamilton. De handler om en livsfarlig agent i den svenske etteretningstjenesten og er kjempespennende hele veien. Den første heter Rød Hane. Tips til og begynne og lese bøker på engelsk: 1. Bruk ordbok, da vil du få med deg handlingen og det går mye fortere etterhvert som du lærer flere ord. 2. Velg en god bok, med ikke for vanskelig språk og mye handling. Eksempler Douglas Adams - HGTTG og Roald Dahl - Boy. Lykke til Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 (endret) Noen som vet hva boken heter på norsk? Edit: fant den på Bokkilden, men det var på engelsk... Endret 27. august 2006 av SasaB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå