Tors bror Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Noen som vet om plugins til browsere slik at de kan lytte til endringer på en webside noe ala slik et e-mailprogram sjekker etter ny mail med jevne mellomrom? Denne funksjonen hadde vært greit å ha innbygget i browseren, så man slipper å sjekke "sine" sider i et sett. Lenke til kommentar
EC Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Automatisk refresh er innebygget i Opera. http://www.opera.com Den er til og med norsk! Lenke til kommentar
Tors bror Skrevet 24. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2002 Joda, jeg bruker Opera, men det var ikke akkurat denne funksjonen jeg tenkte på. Det jeg ser for meg er at man surfer på andre sider, og så får man en besked med et diskret ikon, fargeskifte på arkfanen eller lignende i det øyeblikket nettleserern observerer at siden har endret seg siden siste oppdatering. Har et par sider som endres tre-fire ganger om dagen, men jeg er så utålmodig så jeg sjekker de sikkert 20 ganger hver dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå