DrThomas Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Hei Her er et par bilder jeg har tatt som jeg synes var noenlunde bra. Jeg kan lite om redigering, så de er uredigert, fersk fra kamera. Tatt med et Fuji F11. Konstruktiv kritikk mottas med takk. Tips til hvordan redigere dem i et bildebehandlingsprogram for å gjøre dem bedre mottas også med stor takknemlighet --Thomas Lenke til kommentar
mclp- Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 ok. Bilde 1: Dette bildet er en utrolig kul tanke, for din egen del håper jeg at du har tilgang til dette stedet til daglig Det jeg ser på her er himmelen, den er alt for utbrent, hadde himmelen hatt mer farger og kansje trærne rundt litt sterkere kontraster, så hadde jeg kansje hengt dette på veggen. Bilde 2: Dette bildet er egentlig et vanlig start-bilde. Himmelen er utbrent, horisonten er litt skjev, alt for mye rot forran i bildet. Slik som huset og gjenskinnet i treet til venstre. Jeg mener at bildet skulle vært mye mørkere nærmest og gått ut i myke behagelige farger som ligger over byen. Treet til høyre er enten i veien, eller du bør klippe det på midten så du bruker treet til venstre og treet til høyre som en ramme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå