Gå til innhold

Automatene forsvinner neste år!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du lyver. Det ble forbudt å putte på lapper på automater fra 1. Juni 2006, sånn at den delen der du putter på lapper er sperret av

 

Jeg kjenner hvertfall igjen hundrelapper når jeg ser dem. Kanskje han skulle veksle. Han stod hvertfall med disse i hånda og putta på penger i minst et kvarter mens jeg var der. Tror ikke dette forbudet mot sedler har fått den helt store effekten.

Lenke til kommentar
Du lyver. Det ble forbudt å putte på lapper på automater fra 1. Juni 2006, sånn at den delen der du putter på lapper er sperret av

 

Jeg kjenner hvertfall igjen hundrelapper når jeg ser dem. Kanskje han skulle veksle. Han stod hvertfall med disse i hånda og putta på penger i minst et kvarter mens jeg var der. Tror ikke dette forbudet mot sedler har fått den helt store effekten.

6792107[/snapback]

 

 

blandt annet Narvesen har begynt med DropSafe for å forsyne folk som spille rpå automat med mynter...

Lenke til kommentar
Du lyver. Det ble forbudt å putte på lapper på automater fra 1. Juni 2006, sånn at den delen der du putter på lapper er sperret av

 

Jeg kjenner hvertfall igjen hundrelapper når jeg ser dem. Kanskje han skulle veksle. Han stod hvertfall med disse i hånda og putta på penger i minst et kvarter mens jeg var der. Tror ikke dette forbudet mot sedler har fått den helt store effekten.

6792107[/snapback]

Hvordan kan han ha puttet på sedler når der man putter på sedler er sperret av?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...