Gå til innhold

Mobil til rundt 2000. Lei av å tenke.

Anbefalte innlegg

Har i det siste vurdert mange forskjellige mobiltelefoner, og har også åpnet for å kjøpe brukt, for å utvide mulighetene litt.

Men, det virker som om alle telefonene har en eller annen ulempe som gjør at jeg kvier meg for å gå til innkjøp av dem...

Nokia N70

+Symbian

+3g

+kamera med lys/blits

-Treig

-Stor

SE K610

+3g

+liten og lett

-ikke symbian

-ikke fotolys/blits

SE w810

+Rask

+Bra kamera med lys/blits

+Bra musikktelefon

-ikke symbian

-ikke 3g

Nokia 3650

+Symbian

+Bra musikktelefon

-Ikke 3g

-Ikke fotolys/blits

Vil gjerne ha en symbian-telefon...

Er egentlig ikke så viktig at den er en dedikert musikktelefon, da jeg stort sett bare hører på radio, men veldig fint om den har støtte for slikt.

Og...om det først er et 2mp-kamera i telefonen, er det jo fint om det er blits eller lys også...

Heller vel egentlig mest mot n70, men ser at den fikk bare middels anmeldelse her på amobil, så jeg kvier meg litt.

Nokia 6280 og 6233 utgår liksom, fordi min forrige telefon var en 6270, og jeg ble aldri helt venn med series40 v3.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ta N70 du.

At den er treg er vel forskjell i fra person til person.

Ting går ikke like raskt som med f.eks S40 systemet til Nokia, men så er S60 noe tyngre å drasse på også.

Selv plages jeg ikke nevneverdig med at telefonen er treg, tar kanskje 1-2 sekund før noe skjer, men man blir vandt til det, og telefonens ellers gode sider veier opp mot det og vel så det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...