zorin Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Hvordan setter jeg opp en ftp-server på min pc? Må maskinen være på hele tiden? Har prøvd å lage en med programmet bpftp server, men klarte ikke å få d til... :smile: Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Ja. maskinen må være på og internet koblet til så lenge folk skal kunne koble seg til.. enten så oppgir du IP-adressen til serveren din eller en dns-sak til de du vil skal logge seg på. og du er igang. Mvh Goebbels Lenke til kommentar
milkwood Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Har ikke url tilgjengelig, men anbefaler serv-u ftp server... vis du installerer det også søker på hvordan sette opp serv-u (på engelsk) så får du opp (hvis du er heldig) en enkelt bilderik forklaring.... fikk jeg iallefall.. brukte google, men husker ikke hvilke søkeord jeg brukte.. ellers er den helt grei å sette opp.. følger også med en dynip sak slik at du kan få f.eks dittnavn.myftpserver.com til å hele tiden peke på din nåværende ip. så slipper du å finne ut ipen og gi ut den hele tiden. (denne dynamic ip saken er kun tilgjengelig i 30 dager, så må kan du velge å betale og fortsette) men da får du iallefall prøvd det ut.. eventuelt hente ned dynip fra dynip.com å prøve den i 30 dager etter dette =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå