augulv Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Egentligt Går det meste i Rock, Rockn Roll. Blues, Hard Rock og lit punk Band: Rolling Stones Experience Hendrix Led Zepplin Dire Straits Jeff Beck Neil Young Pink Floyd Simple Mines Satyricon WhiteStripes M-m Jeg lever av Musikk og Gitar og kansje litt data Men er det noen i dette Forum rom som spiller gitar? MVh Augulv Lenke til kommentar
sixx Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 jeg spiller gitar å har holdt på ganske mange år... går i ting som Steve Vai, Joe Satriani, Yngwie Malmsteen, Eric Johnson, Santana og diverse 80 talls hard rock her i huset da... Band med god gitarist er alt som teller:P Av de du nevnte må det vel være jimi hendrix, jeff beck og neil young som er litt intresant...men ikke helt min greie Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Jeg er en kløpper på spillet "Guitar Hero" ! Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Men er det noen i dette Forum rom som spiller gitar? 6703937[/snapback] https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=391636Der er det en haug med folk som spiller gitar. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Stenges. Se ovennevnte link. Trådstarter: Lær deg søkefunksjonen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg