Gå til innhold

Ny PC, kommentarer?

KAO

Anbefalte innlegg

Abit KR7A 1919.-

XP1600+ 1383.-

2 stk 60GXP 2x1471.-

Plextor PX-W2410TA 1427.-

Pioner DVD 106S 774.-

Aopen 56x 367.-

M.soft Intellimouse Expl USB 518.-

Audigy 687.-

Alt dette hos Databutikken

PAL8045 med Papst 80mm 696.-

Kabinettvifter 2 stk 80mm eller 2 stk 120mm hvis det er plass. 26 eller 32 dbA på lavere spenning.

Pluss viftefilter. Er det plass for disse?

Arctic Silver II eller Nanoterm. Hva er best?

Dette var hos microplex

Daytona nVIDIA GF3Ti200 1690.-

Chieftec DA01BD sort m/340W 1054.-

Logitech Internett keyboard PS2 232.-

hos Topline

alternativt samme kabinett hos microplex med seperat Enermax 350W som er muligens litt stillere? 4-500 kr dyrere. Hva bør jeg kjøpe?

Er det noen praktisk forskjell om tast/mus går på PS2 eller USB?

Skal også ha 512 med DDR. Hvor bør jeg handle den og hvilket merke? Er det noen som har betalt moms/toll for crucial? eller går det bra hver gang?

Forslag til høytalere.

Hilsen gamlingen

[ Denne Melding var redigert av: gamlingen på 2001-12-12 01:13 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

Jeg har en kommentar til harddiskene du har tenkt å kjøpe....

IBM? OG 2 stk. av dem? Du er vel klar over hvor mye feil det er på disse IBM-diskene?

Jeg kjøpte en IBM60GB selv. Virka ikke når jeg satte den inn i maskina mi. Den peip og hakka. ett pip, 2 hakk, ett pip, to hakk....osv. Leste dessuten på internett hvor mange misfornøyde kunder IBM har. Omtrent annenhver omtale av disse diskene dreier seg om diskkræsj etter ei uke, noen måneder eller ca. et år.

Disker jeg har god erfaring med er Western digital caviar og Quantum fireball plus.

Det blir ditt valg. Uansett, ikke velg IBM da, det er du ikke tjent med.

"Man skal lytte nøye til vise ord" :grin:

Lenke til kommentar

Til Baltazar: Deg skulle gjerne handle med! Du kan da ikke bedømme en leverandør bare ut fra rask leveringstid. Først når du må igjennom den sure prosessen med reklamasjon - retur - behandling hos leverandør/produsent (ikke bare tid her heller, også velvilje, kompetanse osv.) - mottak av reparert- eller erstatningsvare, og BARE DA, kan du si noe om at et firma er et møkkafirma eller ikke. Derfor er det viktig at vi fram folks erfaringer på bredt grunnlag, ikke bare hva som er normal postgang fra A til B.

Chessman.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...