ChaosPredicted Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Hehe, selvsagt er det lov å ta en spøk på forumet. Det er vanskelig å tenke seg noen det er lettere å ha det moro med enn Bill Gates. Verdensproblemer kan vi heller ta i en annen tråd. Men for å snakke alvor igjen, synes du windows er for dyrt Fjott? Og hva er eventuelt grunnen, din idealpris osv....? Bare lurer... Lenke til kommentar
Siomir Skrevet 27. august 2006 Forfatter Del Skrevet 27. august 2006 Siden mannen er så snill, skal eg sende han ein mail og spørre om han kan gi 5 mill til sultne barn i Hordaland :=) *Ah_lenge_siden_middag* 6753769[/snapback] kan du ikke gjør det, og ikke vær blyge, spør om 50 mill(iard) siden dere er så sultne. når dette er sagt, kan du ikke gi i forhold til " bill gates " f.e. Nkr. 0,000000000005 til sultne barn i f.e. afrika/afghanistan/dafur etc. etc. alle smuler hjelper ! ikke prøv og være morsomt på bekostning av mennenslige tragedier i verden, takk 6753971[/snapback] Versågod! Gå og legg deg, viss du ikkje meiner det er rom for ein spøk på dette forumet. God natt. 6754185[/snapback] Er vel alltid rom for litt ond og sær humor er det ikke? for å være helt ærlig bryr jeg meg ikke hakke om sultne folk i uland etc....bekymringer er lastverk:) Lenke til kommentar
Arne Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Serriøst så syns eg Windows er ein bra (brukervenleg) programvare som alle kan bruke. Mange svare jo foøgende viss eg spør dei om kva for ein datamaskin dei har: "Har lizm zånn Windows". Prisen er grei, og har folk problemer med å betale den, kan dei kjøpe OEM eller laste ned fri programvare, som f. eks. ubuntu. Betalar gledeleg ein god tusenlapp for eit ekte OS som virkar. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Siden mannen er så snill, skal eg sende han ein mail og spørre om han kan gi 5 mill til sultne barn i Hordaland :=) *Ah_lenge_siden_middag* 6753769[/snapback] kan du ikke gjør det, og ikke vær blyge, spør om 50 mill(iard) siden dere er så sultne. når dette er sagt, kan du ikke gi i forhold til " bill gates " f.e. Nkr. 0,000000000005 til sultne barn i f.e. afrika/afghanistan/dafur etc. etc. alle smuler hjelper ! ikke prøv og være morsomt på bekostning av mennenslige tragedier i verden, takk 6753971[/snapback] Versågod! Gå og legg deg, viss du ikkje meiner det er rom for ein spøk på dette forumet. God natt. 6754185[/snapback] siden du er sånn en spøkefugle, må jeg bare gjør det ( fekk ditt svar kl. 14.57 28/o8/06 ) takk for svaret og glede å legge meg Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Synes det er litt, eh, rart at du reagerer slik, med tanke på signaturen din Tror du overreagerer litt. Sov godt Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Tror du overreagerer litt. 6758264[/snapback] jeg gjør nok det, takk for svaret Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Ok, hva synes folk om prisen på MS Access 2003 som koster rundt 2500kr? Jeg skal begynne å jobbe med dette programmet og når jeg skule kjøpe det på nettet ble jeg litt overasket over at den koster det dobbelte av hva XP pro koster. Lenke til kommentar
Borf Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Synest selv at Winodws koster for mye, kunne ha kjøpt det om det hadde kostet rundt 500-700,- Men langt over 1000,- er jeg ikke villig til å betale. Litt av grunnen til at prisen er så høy er at folk fleste kjøper Winodws til den høye prisen som det er på det. Og det er markede som styrer prisen på en vare, om alle hadde samme syn på Windows prisene som oss så hadde ingen kjøpt Windows og de hadde vært nødt til å sett ned prisen for å fått solgt produktet. Men for å se på det en annen vinkling så bør vi være glad for at alle de som kjøper Windows til de høye prisene, slik at Microsoft fortsetter å lager det bedre. WinXP går vel ned å pris så snart Vista kommer i salg Og synest at studentversjoen kunne ha vært noe mer billig enn den er i dag. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Ok, hva synes folk om prisen på MS Access 2003 som koster rundt 2500kr? Jeg skal begynne å jobbe med dette programmet og når jeg skule kjøpe det på nettet ble jeg litt overasket over at den koster det dobbelte av hva XP pro koster. 6758696[/snapback] Ms Access er et program til profesjonelt bruk, og prisen er deretter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå