galaxee Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 (endret) EDIT: kortet er sendt i RETUR For noen dager siden kjøpte eg et Msi K8N NEO4 (Demo) hovedkort. satt alle delene sammen og alt virka normalt, helt til eg såg på et videoklipp så var det små røde prikker,som ble til røde striper til slutt... på slutten slutta skjerm-kortet å virke( av en eller anna grunn) , og bytta tilbake til gamle kortet noen dager.... kjøper nytt skjerm-kort og bare prøver det på msi kortet og det er helt svart! henta et nytt skjerm-kort igår og prøvde å få liv i den, men det er helt svart? rareste er at eg kan trykke numlock og ctrl+alt+del.. og sikkert gå inn i bios i blinde har tatt av chipsett kjøleren (vann) vil garantien falle bort da? er vel lett å se om det er kjernen som er feilen eller ikke? kosta bare 299kr er jo ikke noe poeng i å sende det inn vis ikke garantien gjelder har selvsagt prøvd med reset cmos Endret 29. august 2006 av galaxee Lenke til kommentar
aspic Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Kan det være selve skjermen? Prøvd den på andre systemer? Lenke til kommentar
galaxee Skrevet 20. august 2006 Forfatter Del Skrevet 20. august 2006 jepp skjemen virker, så blir vel retur på kortet da! Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Jeg har litt problemer med å skjønne hva du mener. Sluttet skjermkortet å funke mens du kikket på et videoklipp med røde prikker? Lenke til kommentar
galaxee Skrevet 20. august 2006 Forfatter Del Skrevet 20. august 2006 (endret) Jeg har litt problemer med å skjønne hva du mener.Sluttet skjermkortet å funke mens du kikket på et videoklipp med røde prikker? 6711075[/snapback] nei det kom prikker på skjermen først! Etter noen timer kommer det rare streker og kortet slutta å virke etter 2 dager! MEN kortet døde nok ikke,siden det er svart med nytt skjerm-kort også EDIT: Kortet er sendt i retur Skjermen virker,bruker den på nye pcen min Endret 29. august 2006 av galaxee Lenke til kommentar
Nesten-nerd Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Jeg hadde et lignenede problem der skjermen til slutt låste seg med alle mulig farger. Eneste mulighet var å restarte maskina. Konklusjonen var at skjermkortet måtte skiftes. Før jeg skiftet skjermkortet kjørte jeg et program som rensket opp i registeret og vips: Alt fungerte perfekt Har du forsøkt å skifte skjerm? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå