HeisannHei Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Heisann. Jeg har en bærbar Acer TravelMate 2414LCi maskin. Denne er det kun dvd-spiller med cd-brenner på, så jeg bestemte meg for å bestille en dvd-brenner fra komplett.no. Dette er brenneren jeg bestilte: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=313888 Det som er problemet er at når jeg tar ut den dvd-spilleren som står i maskinen, setter inn dvd-brenneren og starter opp maskinen får jeg beskjed om at den ikke finner operativsystemet. Alt funker akkurat som det skal når jeg har den gamle dvd-spilleren i maskinen, men så fort jeg setter i den nye dvd-brenneren og prøver å starte den skjer altså dette. Setter veldig stor pris på hjelp:) Vet det er mange flinke folk her:) - Med vennlig hilsen. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Se på Jumper settings, hvis begge står som master kommer de i konfilkt. Lenke til kommentar
HeisannHei Skrevet 19. august 2006 Forfatter Del Skrevet 19. august 2006 (endret) Hadde vært fint hvis noen hadde forklart det litt grundigere. Skjønte ikke det du skrev ErikFN. Rettere sagt: Hvordan endrer/finner jeg dette på en laptop? Endret 19. august 2006 av HeisannHei Lenke til kommentar
HeisannHei Skrevet 19. august 2006 Forfatter Del Skrevet 19. august 2006 Ingen her som vet hva dette kan være altså? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå