Aetius Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 For bare noen dager siden ringte jeg Komplett og snakket med en selger som skråsikkert sa at de ikke kom til å ta inn et Waterchill-sett for s775 igjen, og ikke noe annet tilsvarende heller. Så, i dag, finner jeg dette settet på Kompletts sider under "Nye produkter". Har ikke Kompletts selgere oversikt? Er for sent for meg nå - jeg har brukt pengene mine på noe annet. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 For bare noen dager siden ringte jeg Komplett og snakket med en selger som skråsikkert sa at de ikke kom til å ta inn et Waterchill-sett for s775 igjen, og ikke noe annet tilsvarende heller. Så, i dag, finner jeg dette settet på Kompletts sider under "Nye produkter". Har ikke Kompletts selgere oversikt? Er for sent for meg nå - jeg har brukt pengene mine på noe annet. 6702948[/snapback] Kunne jo tenkes at komplett.no trodde at de ikke kom til å få tak i det settet, og sa nei på grunnlag av det. Litt rart at det ikek ble nevnt at de isåfall lkevel kom til å PRØVE å skaffe det, hvis jeg har gjettet rett i denne saken. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 18. august 2006 Forfatter Del Skrevet 18. august 2006 De sa de ikke kom til å ta det, eller tilsvarende sett, inn igjen. De sa ingen ting om at de kanskje ikke fikk fatt i dem. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 De sa de ikke kom til å ta det, eller tilsvarende sett, inn igjen. De sa ingen ting om at de kanskje ikke fikk fatt i dem. 6703058[/snapback] Tydeligvis at noen ahr ombestemt seg her. Merkelig manøver av selgeren hverfall, hvsi han var SÅ skråsikekr burde det jo stemme. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Tja, er en vare faset ut av et sortiment er det ikke ofte de kommer tilbake (Ikke i data bransjen). Men nå er en selger en selger, rett å slett. Innkjøpere er vel de som styrer med innkjøp av varene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå