Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bagasjeromstrekk til volvo v 70..

delahoya

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hvis du tenker på det som kalles innsynsvern som har jeg mine tvil til at dette passer, for du tenker fra den volvo v70 som stammer fra 850 som er en 2001 mod og den helt nye v 70 som er en 2002 mod. Er ganske sikker på at bagasjerommet er forskjellig på disse bilene. men kan finne ut dette over helga. men er 99% sikker på at innsynsvernet ikke vil passe, men hvis det er et slikt trekk som du legger på gulvet, så kan vell det passe selv om det ikke er 100% rett i formen.

Lenke til kommentar
hvis du tenker på det som kalles innsynsvern som har jeg mine tvil til at dette passer, for du tenker fra den volvo v70 som stammer fra 850 som er en 2001 mod og den helt nye v 70 som er en 2002 mod. Er ganske sikker på at bagasjerommet er forskjellig på disse bilene. men kan finne ut dette over helga. men er 99% sikker på at innsynsvernet ikke vil passe, men hvis det er et slikt trekk som du legger på gulvet, så kan vell det passe selv om det ikke er 100% rett i formen.

6707565[/snapback]

Nå viste det seg at det var den siste typen 01,mod.og ikke den med 850 karrosseriet. Derfor ville den passe fikk jeg vite.Det var innsynsvern jeg mente.Takk for svar. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...