Gå til innhold

Thermaltake

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har aluminium kabinettet. Er meget stilig og solid kabinett. Får med 5 vifter som etter min mening bråker for mye når alle er koblet inn. Viftestyringen kan desverre bare stille hastigheten på cpu viften. (kan modifiseres til å bli brukt til alle viftene, men annbefales ikke da strømmen blir alt for stor.)

Dersom du ikke har lest testen på http://overklokking.no annbefaler jeg deg å lese denne.

Lykke til med valg av kabinett. :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-23 23:17, skrev corcky:

Har aluminium kabinettet. Er meget stilig og solid kabinett. Får med 5 vifter som etter min mening bråker for mye når alle er koblet inn. Viftestyringen kan desverre bare stille hastigheten på cpu viften. (kan modifiseres til å bli brukt til alle viftene, men annbefales ikke da strømmen blir alt for stor.)

Dersom du ikke har lest testen på
annbefaler jeg deg å lese denne.

Lykke til med valg av kabinett. :smile:

Jeg kan vel velge å feste andre vifter til istedet eller er de fast montert i kabinettet. Har 3 kabinettvifter som ikke lager lyd omtrent og vil gjerne bruke disse om mulig.

Lenke til kommentar

Hei!

Jeg har akkurat kjøpt meg et Thermaltake kabinett, men det jo så jæ...lig mange ledinger der som jeg ikke er vant til! Kan noe si meg hva den svarte litt tjukke ledningen som kommer ut fra toppen av kabinettet og inn i kabinettet er? Ledningen ender i 9 forskjellige "dippedutter" som da sikkert skal kobles ett sted! Regner med at det har med styring av viften å gjøre....men har ikke funnet ut hvor man skal koble det!!

Noen som kan hjelpe??

-Affe-

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-30 19:11, skrev Affe:

Hei!

Jeg har akkurat kjøpt meg et Thermaltake kabinett, men det jo så jæ...lig mange ledinger der som jeg ikke er vant til! Kan noe si meg hva den svarte litt tjukke ledningen som kommer ut fra toppen av kabinettet og inn i kabinettet er? Ledningen ender i 9 forskjellige "dippedutter" som da sikkert skal kobles ett sted! Regner med at det har med styring av viften å gjøre....men har ikke funnet ut hvor man skal koble det!!

Noen som kan hjelpe??

-Affe-

De skal kobles til usb kobling på hovedkortet slik at du får brukt de to usb portene i front. LEs i manualen til hk så finner du ut hva som skal hvor om om kortet ditt støtter det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...