edge Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Har et passe snålt problem. Min laptop har nemlig det rare problemet at når jeg bruker alt+tab i bf2, eller andre fullskjermsprogrammer så kommer jeg meg ikke inn igjen. har funnet ut at dette kan "løses" ved å avslutte et program som heter "svchost" eller noe slikt. Men er dette sunt for maskina? Hvorfor må jeg gjøre det? Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 samme problem her, men funker når jeg bruker Alt+esc. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 har ikke svchost noe med nettverk å gjøre? Har du/dere alle de siste windows-oppdateringene installert? Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Alt+Tab virker ikke hvis du kun har BF2 oppe og ingenting annet. Prøv å lukke alle vinduer i windows og la ett stå igjen oppe, eller et program for den del, Alt+Tab funker ikke da heller. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Er ikke problemet at han kommer ut av BF2 men ikke inn igjen? Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Er ikke problemet at han kommer ut av BF2 men ikke inn igjen? 6705757[/snapback] Åja så ikke det. Hadde det problemet i CS for lenge sida, at hvis jeg satt Grafikk instillinger på Direct 3D kom jeg ikke inn igjen, men hvis jeg satt det til Open GL kom jeg inn igjen så, kan det være det samme der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå