oyvinder Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Jeg skal ta ut mitt skjermkort fra ett abit bg7 hovedkort. På hovedkortet så er det en slags "klips" som "låste" seg når skjermkortet ble installert. Ser ut som om klipset skal sørge for at kortet holdes ordentlig på plass i agp-porten. Hvordan tar jeg ut skjermkortet fra en agp-plass med slik klips ? Skal man trykke ned klipset først ? Lenke til kommentar
IceXCool Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 vipp det bak ja....er bare en plast lås som holder kortet orntlig nede Lenke til kommentar
oyvinder Skrevet 23. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2002 Så når jeg trykker ned klipsen så løsner kortet, og så er det bare å trekke det ut ? Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 nei. du tar ett godt tak rund skjerm kortet og drar til uten å løsne skruer eller å skru den av får en flott sveis av det (det fikk ivhertfall jeg da jeg skulle hjelpe en venn med å ta ut hans nye Ait R9700pro, etter det har han ikke villet snakket med meg da :sad: vet ikke hvorfor) Lenke til kommentar
IceXCool Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 hmm figure it out...selvfølgelig ta skruen som holder kortet inntil kabinettet først da..og unplug all støm og ikke legg PC innmat på ting som er ladet med statisk elektrisitet...finn no av tre som du kan legge det på for å være sikker Lenke til kommentar
oyvinder Skrevet 23. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2002 Skal selvsagt fjerne skruer, bruke antistatisk pose til å oppbevare osv. Lurte bare på hvordan man løsner kortet fra agp-porten når det er festet med klipset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå