Gå til innhold

Noen som skal ha alle 3? (PS3, X360 og Wii)


_norse_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer nok til å bli alle tre her også. Kjøpte nettopp en xbox360 på impuls, og har til nå ikke funnet noen spill som virkerlig interesserer meg (jeg liker jap-rpgs).

 

Derfor blir nok ps3'en brukt aktivt, nettopp på grunn av min kjedelige(?) spillsmak. Samtidig må man jo ha wii'en, den vil jo ikke koste så meget og vil sikkert gi meg mange timer med god underholdning :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Muligens over tid - vil vente på et kraftig prisfall på Playstation 3 før den havner i hus.

Og snake_kris får award for "Dagens mest reflekterte post".

Lenke til kommentar
Jeg kjøper nok kun PS3 og evt PSP2. Kun konsoller fra Sony har kvalitet. De andre er bare dritten.

6708037[/snapback]

 

Hvis jeg har hørt riktig er det Nintendo som har minst problemer med konsollene.

Jeg har aldri hatt noe Nintendo, så jeg baserer utsagnet mitt på rykter og slikt.

 

Er ikke det riktig?

6708070[/snapback]

Nintendo er indeed veldig kjent for god produksjonskvalitet på sine produkter. Som regel vil svært få av konsollene Nintendo selger gå i stykker, noe som er svært kjekt. Derfor er det som regel ikke noe problem å kjøpe de første versjonene av konsoller som Nintendo produserer.

Lenke til kommentar

Kun PS3 på meg i første omgang.. Det er stort sett pga. sutringa til 360 fans at jeg ikke har kjøpt den ;)

 

Vi får se om de kommer opp med XBMC360, så kanskje jeg kunne funnet plass til den også.

 

Ellers har jeg retro racket fullt med Xbox m/chip og XBMC selvfølgelig, PS2 - Den gamle med HD, Sega Dreamcast og en nedstøva Supernintendo. I håndholdt er det PSP det går i. Har en Lynx på loftet også tror jeg :cool: ..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...