Gå til innhold

Noen som skal ha alle 3? (PS3, X360 og Wii)


_norse_

Anbefalte innlegg

Det er mange her på forumet som skygger unna PS3 pga prisen. Men personlig tror jeg at de som er litt i tvil vil gå til inkjøp når de faktisk ser konsollen in butikken. Er litt annerledes da. Når du bare kan ta en med deg hjem og spille. Kjente det når jeg så komplett sin forhåndsbestilling. Kjente at jeg ville ha en.

 

Men må nok vente siden andre ting er prioritert fremfor PS :(

 

kanskje en wii i år. Å siden jeg har 360 så får jeg jo nyte god grafikk og.

 

Men skal som nevt tidligere ha alle 3. (innen utgangen av 2007)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blir nok Wii60 på meg. Kanskje PS3 når den synker litt i pris, spillbiblioteket har blitt større og (eventuelle) barnesykdommer er blitt luket bort.

 

Også mulig jeg dropper PS3 til fordel for PC om et par år. Kommer litt an på hvor mye PS3 yter i forhold til PC og hvor mye penger jeg ønsker å legge i det.

Lenke til kommentar

Hvis jeg klarer å stabilisere økonomien etter jeg forhåpentligvis kjøper HD-TV etter nyttår kan det godt hende jeg kjøper PS3 første gang den faller i pris. Wii må jeg se litt på når den kommer og sjekke om den har mer enn bare W0W!11!!-effekten.

 

Har fortsatt ikke sett noen spill-messige årsaker til å ha noe annet enn 360.

Lenke til kommentar

Kommer nok til å kjøpe Wii når den kommer ut. Ellers så blir det PS3 når FF XIII kommer ut. Da er forhåpentligvis konsollen billigere. Har ikke tenkt å kjøpe Xbox360 forløpig. Men hvis det kommer et ekslusivt spill til X'en som jeg må ha, så kan det jo hende.

 

Først må jeg kjøpe en ny PS2, da den gamle konka etter lang og tro tjeneste. Men styrer langt unna den rosa versjonen. :!:

Lenke til kommentar

Har 360 og er stort sett fornøyd med den. Skaffet den pga. at jeg ønsker å gå over mer til konsollspilling istedet for PC.

 

Min neste konsoll blir Wii. Alltid likt Nintendo og vet jeg de har spillene jeg virkelig liker. Lanseringen ser farlig ut med alle de spillene. Må begrense meg...

 

PS3 kommer jeg nok ikke til å skaffe meg. Den er ikke interessant for min del. Jeg liker bare ikke PS, selv om den har noen få spill jeg gjerne kunne ha tenkt meg. Som God of War og Shadow of the Colossus.

Lenke til kommentar
Nei her i huset må jeg nok ha PS3, for jeg skal ha PS3 nykommeren av Gran Turismo :love: Det er spillet over alle spill, ingen i sin klasse, vurderer også X360, Forsa er jo veldig bra.

For min del er Konsoller lagd for bilspill.

6707670[/snapback]

 

I sin klasse? Arkade-racer med litt sim- light? Naaah, har mer tro på GTR og Forza 2 da. Men det ultimate bil spillet er fortsatt RBR. Dog snekrer vel Eero Piitulainen (meget innvolvert i å få fysikken i RBR så bra som den er) sammen et spill som foreløpig heter Driver's Republic (www.simcito.com), som meget mulig tvinger meg til å handle inn et nytt ratt til pc'n. This can be VERY good, I say.

Lenke til kommentar

Jeg har Xbox 360 fra før og kommer ikke til å kjøpe noen av de andre.

Det får holde med den ene konsollen.

 

Bruker heller pengene jeg sparer da (yeah right) til å kjøpe spill og utstyr til 360'en. Så er den også meget grei å bruke sammen med Media Center på min 132 tommers (meget) flat skjerm. Faktisk er lerretet mitt bare et par mm.

Lenke til kommentar
Jeg har Xbox 360 fra før og kommer ikke til å kjøpe noen av de andre.

Det får holde med den ene konsollen.

 

Bruker heller pengene jeg sparer da (yeah right) til å kjøpe spill og utstyr til 360'en. Så er den også meget grei å bruke sammen med Media Center på min 132 tommers (meget) flat skjerm. Faktisk er lerretet mitt bare et par mm.

6724889[/snapback]

Oi. :dontgetit:

 

132-tommers? Det hørtes heftig ut, det. :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...