_norse_ Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Jeg har i alle år vært PC gamer, men etter at jeg skaffet meg X360 har jeg fått smaken på konsoller. I tillegg har jeg skaffet meg en DS Lite og har ikke hatt det så morsomt med spill på mange mange år. Nå ser det ut til at jeg kommer til å ta den helt ut og kjøpe PS3 og Wii i tillegg. PS3 venter jeg vel kanskje med til en prisreduksjon, men det er bare et spørsmål om tid. Jeg er glad for at alle konsollene kan stå vertikalt ellers så tror jeg at jeg kunne fått plass problemer rundt tv'en De platformeksklusive spillene jeg ser fram imot for øyeblikket til de tre er: PS3: Heavenly Swords, Virtua Fighter 5 og God Of War 3 X360: Lost Planet, Forza 2, Gears Of Wars og Mass Effect Wii: Super Mario Galaxy, Metroid Prime 3, Er dere flere her som tror de skal ha alle de 3 store konsollene? Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 For min del blir det X360/Wii/DS på meg Jeg prøver å like PS3 men prisen og spesielt enkelte som forguder PS3 her gjør at jeg ikke får lyst på den Lenke til kommentar
nacho Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Har 360 og DS, og skal ha Wii. Ps3 kjøper jeg når den har noe jeg har lyst på som 360'n ikke kan gi meg, og når den synker litt i pris. Lenke til kommentar
BåGan Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 (endret) Jeg prøver å like PS3 men prisen og spesielt enkelte som forguder PS3 her gjør at jeg ikke får lyst på den 6702539[/snapback] Samme med meg om xbox360! (Bortsett fra prisen, den er vel ok.) Ups, glemte å svare på topic. Skal kjøpe Wii snarest, og PS3 når den synker litt mer i pris. Endret 18. august 2006 av BåGan Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Jeg ender nok opp med alle 3 ja. 360 har jeg allerede. Wii tror jeg nesten jeg må prøve. Men den ser ganske spennende ut PS3 er jeg meget spent på hva kan levere. Men siden den har mange bra spilltitler som er eksklusive så blir det nok den og. Hvor tidlig, blir litt vanskelig å si. Lenke til kommentar
ddahlez Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Har 360'en, blir nok en wii også. Men PS3 er så dyr, og 3 maskiner blir litt i meste laget synes nå jeg! Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 (endret) har 360 og blir vel kanskje ps3 og wii. Kommer helt ann på om jeg blir imponert eller ikke. Får se når GT5 kommer. Kanskje det blir dritrått. Edit: men har gitt opp PC-spilling nå. Gidder ikke det hardware-racet der lenger. Endret 18. august 2006 av arnizzz Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Skal ha alle sammen ja. Har alle i 128-bit generasjonen så, må jo nesten fortsette Allerede forhåndsbestilt Wii, men venter nok litt med PS3 (kanskje til neste høst, skal til Japan da ) Hadde PS3 blitt litt billigere (3000-3500 kr kanskje) så hadde jeg nok forhåndsbestilt den også, men for meg som er fattig student så blir 5-6000 litt for mye for en konsoll... Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Har hatt alle maskiner hittil, men tror jeg dropper PS3 en stund. Skal hvertfall vente en stund, og holde meg til 360 og Wii. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 har Xbox360 og er storfornøyd med den, kommer kanskje til å plukke opp en Wii eller DS lite. om jeg ender opp med å skaffe en PS3, venter jeg nok til de slipper en slim versjon, har ikke plass til en stor grill under tv'n :!: Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Har 360. Blir kanskje Wii deretter- men hvis Sony kommer med noen launch titler som virkelig rocker så blir det kansje en PS3 da. Hvis ikke sikkert senere. Dr Peedee Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Tror jeg egentlig holder meg til X360 med Gears of War og Halo 3. Trenger ikke flere spill enn det. Birger Lenke til kommentar
jag Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Skal ha alle tre, har fra før av Xbox, GC og PS2... La forøvrig inn en forhåndsbestilling hos komplett for sikkerhets skyld, men kommer an på spilla om jeg virkelig går til innkjøp. "Problemet" er økonomien med tanke på at vi venter vårt første barn i oktober og med kona sine innkjøpsplaner (for all del, det er mye vi trenger, men den senga til 3-4000 er kanskje ikke nødvendig?) tror jeg det blir lite til overs til mine hobbyer (modellfly og gaming)... Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Har Xbox 360 nå, har egentli ingen planer om noen av dem andre men kansje Wii siden den er så billig Lenke til kommentar
ImmortalTechnique Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Har 360 og skal ha PS3. Wii står jeg over da den ikke har spill som faller i smak hos meg. Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Har 360 og skal ha PS3. Wii står jeg over da den ikke har spill som faller i smak hos meg. 6707167[/snapback] Tja. Det kan jo komme noen kule etterhvert.. Men enig i at de ikke er noen som frister akkurat nå ja. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Har 360, tenker at jeg skal ha Wii, og hvis spillene frister nok og prisen faller så vurderer jeg PS3, men det skal være kraftig priskutt. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Jeg kjører en PC/Wii-kombinasjon jeg. PC for de grafikkytende spillene i tilegg til simulasjonsspill herunder også bilspill. (GTR, Live for Speed osv). Wii skaffer ejg meg vel for å få spilt Zelda: Twillight Princess, Mario: galaxy og neste mario kart. Playstation 3 er desverre litt dyrt (Har ikke mye penger igjen etter alt det andre jeg skal kjøpe) og 360 kan jeg spille hos kamerater. Lenke til kommentar
MaxiNam Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Har psp og ds. Eg skal kjøpe meg ps3 når prisen har gått ned litt. Wii må jeg nesten kjøpe etter alle de gøye timene med ds'en min. Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 (endret) Jeg går nok bare for Wii. Hadde GC denne generasjonen, og den har bare støvet ned. Noen gullkorn, men ellers bare bull. Trenger noe nytt og oppfriskende.. Vanlige spill fenger meg ikke lenger! Endret 19. august 2006 av Excelsion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå