Gå til innhold

Noen som skal ha alle 3? (PS3, X360 og Wii)

_norse_

Anbefalte innlegg

Jeg har i alle år vært PC gamer, men etter at jeg skaffet meg X360 har jeg fått smaken på konsoller. I tillegg har jeg skaffet meg en DS Lite og har ikke hatt det så morsomt med spill på mange mange år.

Nå ser det ut til at jeg kommer til å ta den helt ut og kjøpe PS3 og Wii i tillegg. PS3 venter jeg vel kanskje med til en prisreduksjon, men det er bare et spørsmål om tid.

Jeg er glad for at alle konsollene kan stå vertikalt ellers så tror jeg at jeg kunne fått plass problemer rundt tv'en :)

De platformeksklusive spillene jeg ser fram imot for øyeblikket til de tre er:

PS3: Heavenly Swords, Virtua Fighter 5 og God Of War 3

X360: Lost Planet, Forza 2, Gears Of Wars og Mass Effect

Wii: Super Mario Galaxy, Metroid Prime 3,

Er dere flere her som tror de skal ha alle de 3 store konsollene?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg prøver å like PS3 men prisen og spesielt enkelte som forguder PS3 her gjør at jeg ikke får lyst på den

6702539[/snapback]

Samme med meg om xbox360! (Bortsett fra prisen, den er vel ok.)

Ups, glemte å svare på topic.

Skal kjøpe Wii snarest, og PS3 når den synker litt mer i pris.

Endret av BåGan
Lenke til kommentar

Jeg ender nok opp med alle 3 ja.

360 har jeg allerede.

Wii tror jeg nesten jeg må prøve. Men den ser ganske spennende ut

PS3 er jeg meget spent på hva kan levere. Men siden den har mange bra spilltitler som er eksklusive så blir det nok den og. Hvor tidlig, blir litt vanskelig å si.

Lenke til kommentar

har 360 og blir vel kanskje ps3 og wii. Kommer helt ann på om jeg blir imponert eller ikke. Får se når GT5 kommer. Kanskje det blir dritrått.

Edit:

men har gitt opp PC-spilling nå. Gidder ikke det hardware-racet der lenger.

Endret av arnizzz
Lenke til kommentar

Skal ha alle sammen ja. Har alle i 128-bit generasjonen så, må jo nesten fortsette :p

Allerede forhåndsbestilt Wii, men venter nok litt med PS3 (kanskje til neste høst, skal til Japan da :cool: ) Hadde PS3 blitt litt billigere (3000-3500 kr kanskje) så hadde jeg nok forhåndsbestilt den også, men for meg som er fattig student så blir 5-6000 litt for mye for en konsoll...

Lenke til kommentar

Skal ha alle tre, har fra før av Xbox, GC og PS2... La forøvrig inn en forhåndsbestilling hos komplett for sikkerhets skyld, men kommer an på spilla om jeg virkelig går til innkjøp. "Problemet" er økonomien med tanke på at vi venter vårt første barn i oktober og med kona sine innkjøpsplaner (for all del, det er mye vi trenger, men den senga til 3-4000 er kanskje ikke nødvendig?) tror jeg det blir lite til overs til mine hobbyer (modellfly og gaming)...

Lenke til kommentar

Jeg kjører en PC/Wii-kombinasjon jeg. PC for de grafikkytende spillene i tilegg til simulasjonsspill herunder også bilspill. (GTR, Live for Speed osv). Wii skaffer ejg meg vel for å få spilt Zelda: Twillight Princess, Mario: galaxy og neste mario kart. Playstation 3 er desverre litt dyrt (Har ikke mye penger igjen etter alt det andre jeg skal kjøpe) og 360 kan jeg spille hos kamerater.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...