_xeon_ Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Skal sette opp et nettverk med to stasjonære og en bærbar. Kommer til å bli en del spilling, har derfor sett på denne: D-Link Noen innvendinger her? Trenger også tips til et klientkort. Hadde egentlig tenkt meg D-Link der og, men de har fått en del pepper på prisguiden.. D-Link DWL-G520 Linja er forresten ca 12mbit Lenke til kommentar
eirich Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Ikke kjøp d-link.. Hadde en d-link router selv. men den var ustabil. Kjøp Linksys.. Lenke til kommentar
_xeon_ Skrevet 18. august 2006 Forfatter Del Skrevet 18. august 2006 okei tenker jeg går for denne: Linksys WRT54GS og dette: Linksys WMP54GS Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Ikke kjøp d-link.. Hadde en d-link router selv. men den var ustabil. Kjøp Linksys.. 6702511[/snapback] Jeg vil si det helt motsatte - eller, ikke det helt motsatte. Bare nesten. Har en D-Link ruter som har funket utmerket til nå. Visst har jeg hatt mange problemer med den, men det er jo fordi jeg er helt idiot når det gjelder nettverk. Eller funker den utmerket og er stabil (noe Telenor ikke er ) Har Linksys trådløst nettverkskort i maskinen. Funker bra, men onboard konfigurasjonsprogrammet for nettverk er håpløst. Bruker Windows for å konfigurere. Linksys rutere har jeg bare erfaringer gjennom en venn - og han hadde om mulig enda mer problemer enn meg, selv om han er mindre idiot på emmnet enn meg. Til slutt måtte Linksys sende han en ny ruter da selv ikke supporten forstod hva problemet kunne være. Omsider fikk vi den til å funke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå