Gå til innhold

Den store twintip-tråden

Anbefalte innlegg

Ja, dere har rett i det, men jeg tenkte egentlig hvis jeg selv hadde blitt tilbudt sponsor ville jeg ikke takke nei. Får jo gratis utstyr også.....

Noen som har vært på sommerskisenter? Er snøen mye dårligere der enn vinterskisenter? Ser jo at folk kjører i t-skjorte, så det må jo være en del varmere. Holder snøen seg der fordi det er kaldt om natta og kunstsnø som tåler litt mer varme?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det er vell bare en bakke der. den er ikke så veldig stor. men halve bakken er park til Snowboard og Twintip. men jævli digge hopp. Absåludt verdt et sommerbesøk. Det er DIGG å stå på twintip om sommern. får til å med mer guts(eller hvordan man staver det) av å stå om sommern ;)

Bakken er vell litt større en kirkerud, hvis du har vært der!?!

Lenke til kommentar
det er vell bare en bakke der. den er ikke så veldig stor. men halve bakken er park til Snowboard og Twintip. men jævli digge hopp. Absåludt verdt et sommerbesøk. Det er DIGG å stå på twintip om sommern. får til å med mer guts(eller hvordan man staver det) av å stå om sommern ;)

Bakken er vell litt større en kirkerud, hvis du har vært der!?!

6732314[/snapback]

Det er den litt forbi sandvika? Jeg har ikke kjørt i den, men jeg har sett den. Greit hvis det er bra hopp der. Er ikke alltid størrelsen er så viktig for om bakken er bra. Så det er så varmt at man kan kjøre i t-skjorte?

Lenke til kommentar

jeg har vært i kirkerud mange ganger (rett ved sandvika ja). og fonna 5 dager i sommer. så jeg er ganske sikker på at det ikke er stor forskjell på bakkene. ca like store. kanskje fonna er litt større. Det med t-skjorte er mulig noen dager, men det kan også være kjølig der oppe.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 år senere...

- Ja kjører men kun kjørt et halvt år.

- Jeg har akk kjøpt meg Public enemy 07 mod med look px 12 for 3000KR helt nytt fra shop:O kjører med noen nordicasko vettafaen hva de heter men er veldig gode hvertfall:D

- Park ofc:D

- setter ikke mye men 180, switch 180, sideflip, og møkka mange graber bla. truckdriv og sånn kryss skia og ta på nosen.

- halvt år aka en halv sesong, gikk fra snowboard til smx til twintip på 1 sesong :p

- Tom Wallisch, Henrik Herlaut og de fleste fra 4BI9 crewet...

legger til noen fine filmer :Dhttp://youtube.com/watch?v=PXXNhvaxsgc - Tom Wallisch promo movie

4BI9 crew + randoms elsker den pga. den sykt fete stilen og preget av "old" ski kjøring

-Haffi

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...