The_Hurricane Skrevet 23. august 2006 Forfatter Del Skrevet 23. august 2006 Ja, dere har rett i det, men jeg tenkte egentlig hvis jeg selv hadde blitt tilbudt sponsor ville jeg ikke takke nei. Får jo gratis utstyr også..... Noen som har vært på sommerskisenter? Er snøen mye dårligere der enn vinterskisenter? Ser jo at folk kjører i t-skjorte, så det må jo være en del varmere. Holder snøen seg der fordi det er kaldt om natta og kunstsnø som tåler litt mer varme? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Snøen held seg vel stort sett fordi den ligg på ein isbre... Kunstsnø er det nok ikkje snakk om. Lenke til kommentar
The_Hurricane Skrevet 23. august 2006 Forfatter Del Skrevet 23. august 2006 Snøen held seg vel stort sett fordi den ligg på ein isbre... Kunstsnø er det nok ikkje snakk om. 6728045[/snapback] Så alle sommerskisenter ligger på isbreer? Det visste jeg ikke Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Dei eg kjenner til ligg iallfall på brear (om ein ser bort frå plastbakkar og innandørsbakkar), men det kan vere det finst unnatak. Lenke til kommentar
Eulogist Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 jeg har vært en uke på folgefonna. der var det konge. veldig bra snø og føre. men det var litt for mye blå is der da. men det gjorde ikke no Lenke til kommentar
The_Hurricane Skrevet 23. august 2006 Forfatter Del Skrevet 23. august 2006 jeg har vært en uke på folgefonna. der var det konge. veldig bra snø og føre. men det var litt for mye blå is der da. men det gjorde ikke no 6728291[/snapback] Heldig ass Hadde ikke hatt noe imot å dra dit nei. Hvor kjører dere da? Hvilke bakker? Lenke til kommentar
Eulogist Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 det er vell bare en bakke der. den er ikke så veldig stor. men halve bakken er park til Snowboard og Twintip. men jævli digge hopp. Absåludt verdt et sommerbesøk. Det er DIGG å stå på twintip om sommern. får til å med mer guts(eller hvordan man staver det) av å stå om sommern Bakken er vell litt større en kirkerud, hvis du har vært der!?! Lenke til kommentar
The_Hurricane Skrevet 24. august 2006 Forfatter Del Skrevet 24. august 2006 det er vell bare en bakke der. den er ikke så veldig stor. men halve bakken er park til Snowboard og Twintip. men jævli digge hopp. Absåludt verdt et sommerbesøk. Det er DIGG å stå på twintip om sommern. får til å med mer guts(eller hvordan man staver det) av å stå om sommern Bakken er vell litt større en kirkerud, hvis du har vært der!?! 6732314[/snapback] Det er den litt forbi sandvika? Jeg har ikke kjørt i den, men jeg har sett den. Greit hvis det er bra hopp der. Er ikke alltid størrelsen er så viktig for om bakken er bra. Så det er så varmt at man kan kjøre i t-skjorte? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Det varierer sjølvsagt. Nokre dagar er det so varmt, andre kan det snø og vere tjukk tåke... Og Fonna må no vere ein god del større enn Kirkerud. Har rett nok berre vore i Kirkerud ein gong, men det er slik eg hugser det. Lenke til kommentar
Eulogist Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 jeg har vært i kirkerud mange ganger (rett ved sandvika ja). og fonna 5 dager i sommer. så jeg er ganske sikker på at det ikke er stor forskjell på bakkene. ca like store. kanskje fonna er litt større. Det med t-skjorte er mulig noen dager, men det kan også være kjølig der oppe. Lenke til kommentar
The_Hurricane Skrevet 27. august 2006 Forfatter Del Skrevet 27. august 2006 Javel, da skjønner jeg. Noen som har vært i varingen? Syns off-pistemulighetene der er ganske bra Kan være at jeg ikke har kjørt så mye OP i andre anlegg men..... Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Varingen har vel bare et par traaange småveier? De er riktignok veldig lange, men har vært med på bedre, spesielt med brett. Lenke til kommentar
The_Hurricane Skrevet 7. september 2006 Forfatter Del Skrevet 7. september 2006 Varingen har vel bare et par traaange småveier? De er riktignok veldig lange, men har vært med på bedre, spesielt med brett. 6804917[/snapback] Nja. Har du vært på det hogstfeltet bortenfor kariløypa? Det er ikke akkurat trangt der. Men det er sikkert mye bedre i de større anleggene. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 (endret) Ja, har vært der, der er det ikke trangt, men for å komme seg inn og ut er det rimelig trangt... Dette hørtes ganske kinky ut. Endret 7. september 2006 av ehs5 Lenke til kommentar
ski4life Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Er det noen som vet om hvor jeg kan kjøpe ski på nettet? Lenke til kommentar
haffi Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 - Ja kjører men kun kjørt et halvt år. - Jeg har akk kjøpt meg Public enemy 07 mod med look px 12 for 3000KR helt nytt fra shop:O kjører med noen nordicasko vettafaen hva de heter men er veldig gode hvertfall:D - Park ofc:D - setter ikke mye men 180, switch 180, sideflip, og møkka mange graber bla. truckdriv og sånn kryss skia og ta på nosen. - halvt år aka en halv sesong, gikk fra snowboard til smx til twintip på 1 sesong - Tom Wallisch, Henrik Herlaut og de fleste fra 4BI9 crewet... legger til noen fine filmer http://youtube.com/watch?v=PXXNhvaxsgc - Tom Wallisch promo movie 4BI9 crew + randoms elsker den pga. den sykt fete stilen og preget av "old" ski kjøring -Haffi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå