The_Hurricane Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Her er den store tråden for folk som vil diskutere alt innen twin-tip. Noen spørsmål man kan svare på: - Kjører du twin-tip? (hvis nei, drit i å svar) - Hvordan ski, binding og støvler kjører du med? - Preparert eller off-piste? - Hvilke triks tar du? - Hvor lenge har du kjørt? - Noen forbilder? - Jadda:) - Head JoJo, ikke sikker på bindingen men Dalbello støvler - Off-piste - Setter greit 360. Tok 540 for en stund siden, men har fått litt skrekken etter at jeg bånna ett hopp i trysil - Kjørt i 2 sesonger tror jeg - Liker Jon Olsson (kjører Head ) som utøver, ikke som person. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Me har no alltids denne då... Kva er gale med Jon Olsson forresten? Lenke til kommentar
The_Hurricane Skrevet 19. august 2006 Forfatter Del Skrevet 19. august 2006 Javel. Fant ikke noen annen tråd jeg, så jeg lagde min egen Liker bare ikke klesstilen hans, bleka tenner og hvitt hår. Passer ikke syns jeg. Men du kan jo like han du Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Jon Olsson er kul, både som utøver og person - Kjører Dynastar Troublemaker(go'skia ) med Look-bindinger(P12) og Lange sko. - Kjører i Hafjell. Er ikke så mye off-piste der akkurat, så blir mest park. - Har tatt switch 7 og p et par ganger, men tar som oftest 540, favorittrikset det - Har vel kjørt i en seks-sju år eller noe tror jeg. Bare læx - Jon Olsson er jo alltids god da, hehe. ER jo noen locals fra oppi her som ikke er så verst også Lenke til kommentar
The_Hurricane Skrevet 19. august 2006 Forfatter Del Skrevet 19. august 2006 Jon Olsson er kul, både som utøver og person - Kjører Dynastar Troublemaker(go'skia ) med Look-bindinger(P12) og Lange sko. - Kjører i Hafjell. Er ikke så mye off-piste der akkurat, så blir mest park. - Har tatt switch 7 og p et par ganger, men tar som oftest 540, favorittrikset det - Har vel kjørt i en seks-sju år eller noe tror jeg. Bare læx - Jon Olsson er jo alltids god da, hehe. ER jo noen locals fra oppi her som ikke er så verst også 6704475[/snapback] Switch 7 er bra da Seks-sju år? Du var tidlig ute med twin-tip du da? Var ikke så mange som kjørte det for så lenge siden. (selv om faren min har noen 20 år gamle "ballett-ski" som er akkurat det samme som twin-tip) Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Liker bare ikke klesstilen hans, bleka tenner og hvitt hår. Passer ikke syns jeg. Men du kan jo like han du 6703319[/snapback] Har ingenting mot han, men eg ville aldri køyrd med dei kleda han bruker i t.d. Teddybear Crisis. Rosa og neongrønt er liksom ikkje heilt min stil... Lenke til kommentar
The_Hurricane Skrevet 19. august 2006 Forfatter Del Skrevet 19. august 2006 Liker bare ikke klesstilen hans, bleka tenner og hvitt hår. Passer ikke syns jeg. Men du kan jo like han du 6703319[/snapback] Har ingenting mot han, men eg ville aldri køyrd med dei kleda han bruker i t.d. Teddybear Crisis. Rosa og neongrønt er liksom ikkje heilt min stil... 6707770[/snapback] Helt enig. Det var faktisk derfra jeg fikk så dårlig inntrykk av han. Virker så sossete. Men han var ikke sånn før? Mener å huske at når jeg kjøpte skia mine var det reklame for han, og da kjørte han i vanlige klær. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Det er ganske stor forskjell frå då han køyrde for Oakley til no, når han køyrer for J. Lindeberg ja, men om han er soss eller ikkje kan ikkje eg uttale meg om, då eg ikkje kjenner han... Det varierer no litt, eg såg han med nokre ganske normale svarte klede i ein eller annan samanheng. Kan godt vere at det var delvis for å skape ekstra merksemd om Lindeberg i skimiljøet òg, at han valgte dei fargane. Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Jon Olsson er kul, både som utøver og person - Kjører Dynastar Troublemaker(go'skia ) med Look-bindinger(P12) og Lange sko. - Kjører i Hafjell. Er ikke så mye off-piste der akkurat, så blir mest park. - Har tatt switch 7 og p et par ganger, men tar som oftest 540, favorittrikset det - Har vel kjørt i en seks-sju år eller noe tror jeg. Bare læx - Jon Olsson er jo alltids god da, hehe. ER jo noen locals fra oppi her som ikke er så verst også 6704475[/snapback] Switch 7 er bra da Seks-sju år? Du var tidlig ute med twin-tip du da? Var ikke så mange som kjørte det for så lenge siden. (selv om faren min har noen 20 år gamle "ballett-ski" som er akkurat det samme som twin-tip) 6707551[/snapback] Var ganske tidlig ute ja, fikk meg de første som ble mekka, var vel noe Salomon-opplegg Har ikke så veldig stor progresjon da, satser på mer til vintern. Gleder meg Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Salomon Teneighty var vel dei fyrste som kom i vanlege sportsbutikkar ja, på slutten av nittitalet. Skal sjølv byrje på min sjuande sesong no snart. Lenke til kommentar
The_Hurricane Skrevet 20. august 2006 Forfatter Del Skrevet 20. august 2006 Salomon Teneighty var vel dei fyrste som kom i vanlege sportsbutikkar ja, på slutten av nittitalet. Skal sjølv byrje på min sjuande sesong no snart. 6711932[/snapback] Husker når de kom ja :!: Kjørte rundt på snowblades på den tiden, og var ganske så misunnelig Må satse mer jeg og. Nå som jeg har slutta på hockey blir det forhåpentligvis flere ganger i bakken til vinteren Lenke til kommentar
Eulogist Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Head majo 90. Stått i 1 år nå. Tar 540, safer backflipp. Er veldig dårlig på rails, så jeg foretrekker hopp;D Jeg kjører med folk som har stått flere år, og er driit gode, Han ene har blitt tilbudt sponsor og greier Lenke til kommentar
The_Hurricane Skrevet 21. august 2006 Forfatter Del Skrevet 21. august 2006 Head majo 90.Stått i 1 år nå. Tar 540, safer backflipp. Er veldig dårlig på rails, så jeg foretrekker hopp;D Jeg kjører med folk som har stått flere år, og er driit gode, Han ene har blitt tilbudt sponsor og greier 6713708[/snapback] Er ikke backflip vanskelig? Vet det bare er å lene seg bakover, men virker sykt vanskelig da Helt enig det med rails ass. Jeg hekter uansett, og det er ikke noe gøy Skal ikke så mye til for å bli sponsa da. Kjenner noen som har stått i 2 år og er sponsa av 4frnt, dragon og armada Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Backflip er veldig enkelt å gjere, men litt vanskelegare å tørre. Lenke til kommentar
Eulogist Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Head majo 90.Stått i 1 år nå. Tar 540, safer backflipp. Er veldig dårlig på rails, så jeg foretrekker hopp;D Jeg kjører med folk som har stått flere år, og er driit gode, Han ene har blitt tilbudt sponsor og greier 6713708[/snapback] Er ikke backflip vanskelig? Vet det bare er å lene seg bakover, men virker sykt vanskelig da Helt enig det med rails ass. Jeg hekter uansett, og det er ikke noe gøy Skal ikke så mye til for å bli sponsa da. Kjenner noen som har stått i 2 år og er sponsa av 4frnt, dragon og armada 6717354[/snapback] hmm. skal nok en del til for det. han tar switch backflipp fra det størtste biggen på fonna. rodeo 1080 osv. han er MAD... Backflip er veldig enkelt å gjere, men litt vanskelegare å tørre. 6717938[/snapback] Der sa du det Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Er ikke bare reportoiret som teller. kjenner fler som er sjukt gode og tar mye forskjellige, men de blir ikke sponsa. Det er stil som teller, just face it Lenke til kommentar
Eulogist Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Er ikke bare reportoiret som teller. kjenner fler som er sjukt gode og tar mye forskjellige, men de blir ikke sponsa. Det er stil som teller, just face it 6720016[/snapback] som jeg skrev tidligere så har han blitt tilbudt sponsor!! Men svaret hans er: Sponsor er bæsj, Pappa har cash.. Han vil ikke satse. Lenke til kommentar
The_Hurricane Skrevet 21. august 2006 Forfatter Del Skrevet 21. august 2006 Er ikke bare reportoiret som teller. kjenner fler som er sjukt gode og tar mye forskjellige, men de blir ikke sponsa. Det er stil som teller, just face it 6720016[/snapback] som jeg skrev tidligere så har han blitt tilbudt sponsor!! Men svaret hans er: Sponsor er bæsj, Pappa har cash.. Han vil ikke satse. 6720170[/snapback] Hvis han er så god er det jo noe feil med han hvis han ikke satser da:S Så han har fått tilbud, men har takka nei? Er jo en dritgod sjanse å vise seg frem når man er sponsa da. Får være med på store konkurranser og sånn. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Kvifor er det noko feil med han om han seier nei til sponsor? Sjølv om ein er god, so må ein ikkje satse, vere med i konkurransar osb. Ein kan no fint ha det kjekt på ski utan sponsorar og deltaking i konkurransar... Lenke til kommentar
Eulogist Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 nemlig. Han kan bli proff. men han vil ikke, han vil stå med venner å ha det gøy, samtidig som han blir bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå