narutoninpou1 Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Er det mulig å tilegne harddisk et ntfs filsystem uten å formatere hele skitten..? Harddisken har plutselig mistet sitt filsystem etter jeg formaterte datan min, så nå lurer jeg på om det er mulig å tilegne filsystem til harddisken uten å formatere den.? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Er det mulig å tilegne harddisk et ntfs filsystem uten å formatere hele skitten..? Harddisken har plutselig mistet sitt filsystem etter jeg formaterte datan min, så nå lurer jeg på om det er mulig å tilegne filsystem til harddisken uten å formatere den.? 6701976[/snapback] såvidt jeg vet så går ikke dette. Fat16/Fat32 er standard filsystem på eksterne disker... dette for at den skal kunne bli lest av så å si alle os'er.. Lenke til kommentar
narutoninpou1 Skrevet 18. august 2006 Forfatter Del Skrevet 18. august 2006 såvidt jeg vet så går ikke dette. Fat16/Fat32 er standard filsystem på eksterne disker... dette for at den skal kunne bli lest av så å si alle os'er.. 6702061[/snapback] Ok det var trist.. Lenke til kommentar
LYStGASS Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 (endret) Hvis du setter disken over på en ekstern pc med win98 og kjører den opp i nettverk, kan du overføre alle filene til ønskede NTFS partisjoner..en enkel høkkertmåte for folk med en gammel PC i bakhånd Endret 19. august 2006 av LYStGASS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå