Gå til innhold

"Mine innlegg" og Firefox

Anbefalte innlegg

Jeg bruker firefox (er ikke sikker på om det har noe å si) og hvist jeg har lest på alle trådene i "Mine innlegg" blir de markert som lest.

Men når jeg lukker leseren og åpner den rett etterpå er alle de øverste trådene "uleste" igjen.

Det er veldig irriterende, noen som hvet hvorfor det er slik og om det kan fikses?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Dette er en av grunnene til at jeg aldri lukker FX. Når jeg lukker FX pleier jeg alltid å logge ut først, hvis ikke vil alle trådene poppe opp som uleste igjen, ganske irriterende.

Lenke til kommentar

Kaken som inneholder informasjon om hvilke innlegg som er lest, 'HardwareNorgeForumettopicsread', er satt til å bare vare til nettleseren lukkes. Problemet løses om denne kaken settes til å vare i noen år. I alle fall når jeg gjør det manuelt selv her i Opera.

EDIT:

Til informasjon er kaken som inneholder informasjon om hvilke forumer som er lest, 'HardwareNorgeForumetforum_read', satt til å vare en stund fremover. Her er den satt til å gå ut i mai 2007.

Endret av PT
Lenke til kommentar
Kaken som inneholder informasjon om hvilke innlegg som er lest, 'HardwareNorgeForumettopicsread', er satt til å bare vare til nettleseren lukkes. Problemet løses om denne kaken settes til å vare i noen år. I alle fall når jeg gjør det manuelt selv her i Opera.

EDIT:

Til informasjon er kaken som inneholder informasjon om hvilke forumer som er lest, 'HardwareNorgeForumetforum_read', satt til å vare en stund fremover. Her er den satt til å gå ut i mai 2007.

6712743[/snapback]

Hvordan fikser jeg det i Firefox?

Lenke til kommentar

Aner ikke. Kunne ikke se noen åpenbar mulighet til å endre kaker i Firefox.

Poenget er uansett at problemet bør lar seg løse ved å endre på én linje i forumet. Men selvfølgelig, det er mulig jeg tar fullstendig feil og er helt på jordet. :p

Endret av PT
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Det eneste som trengs å endres da er et lite argument på set_cookie som lager den kaken slik at den ikke går ut på dato hver gang vi lukker browseren. Det er ikke alle som har reklameinntekter til å kjøpe en ny boks med kaker en gang i uka ;)

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Er det nødt til å være slik at "mine innlegg" styres av cookies? Selv bruker jeg 2-3 ulike maskiner til å besøke diskusjon.no i løpet av en dag, og det er alltid like irriterende når jeg scroller ned til de "uleste" trådene, for å finne ut at dette har jeg lest før... For de som sletter cookies innimellom er også dette et problem!

Hvis slik informasjon ble lagret på serveren (som sikkert kan føre til litt mer load på serveren) ville det hjulpet meg, og gjort at jeg bruke diskusjon.no mer effektict (og det ville ført til at jeg ikke refresha samme tråd 1000 ganger = mindre load på serveren).

Håper at hjernene bak forumt kan ta en titt på dette, da jeg tror "mine innlegg" er en funskjon ganske mange bruker.

Lenke til kommentar
Er det nødt til å være slik at "mine innlegg" styres av cookies? Selv bruker jeg 2-3 ulike maskiner til å besøke diskusjon.no i løpet av en dag, og det er alltid like irriterende når jeg scroller ned til de "uleste" trådene, for å finne ut at dette har jeg lest før... For de som sletter cookies innimellom er også dette et problem!

Hvis slik informasjon ble lagret på serveren (som sikkert kan føre til litt mer load på serveren) ville det hjulpet meg, og gjort at jeg bruke diskusjon.no mer effektict (og det ville ført til at jeg ikke refresha samme tråd 1000 ganger = mindre load på serveren).

Håper at hjernene bak forumt kan ta en titt på dette, da jeg tror "mine innlegg" er en funskjon ganske mange bruker.

6895505[/snapback]

Jeg bruker nesten bare "mine innlegg".

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...