kallis Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 formaterte nylig min pc fra xp og la inn win2k. når jeg plugger i WD passport 80gb usb harddisk låser maskinen seg totalt et par minutter senere. har prøvd å legge inn VIA usb2 drivere, uten at det forandret noe. harddisken fungerer på alle andre maskiner... hater slike feil, umulig å finne ut av. noen som har vært borti lignende? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Personlig ville jeg nok lagt inn Windows på nytt og sett om det blir bedre. Har du forsøkt ulike USB-porter? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
kallis Skrevet 18. august 2006 Forfatter Del Skrevet 18. august 2006 prøvd andre porter ja. rare greier. forsøpler vel forumet med dette. finnes vel ingen som har et svar på slikt finnes det alternative ulike usb drivere egentlig? hva blir brukt av sånt annet enn de som følger med windows Lenke til kommentar
jason Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Er det denne du har lagt inn: Win2k USB driver Lenke til kommentar
kallis Skrevet 18. august 2006 Forfatter Del Skrevet 18. august 2006 vel, skal prøve nå. hvor skal desse inf sys og dll filene plasseres? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå