Gå til innhold

Hva synes du om plata til Paris Hilton?

TOO TRILL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes det er pinlig at jeg, med tanke på at det er Paris Hilton som synger, fikk sangen på hjernen og nynnet på den i dag.

Jaja, den fenger jo litt, men jeg kommer IKKE til å se musikkvideoen mer enn den ene gangen...

Endret av morra
Lenke til kommentar

Kan ikke skjønne hvordan hun har fått klart å laget en plate. Hun kan ikke synge og etter det jeg kan høre så høres det ut som produsenten har mikset opp stemmen hennes for å gjøre det litt bedre.

Og til de som synes hu er fin su kan jeg si at hu tvert i mot er fin. Dama har ikke pupper og ellers er hu ikke noe fin.

Lenke til kommentar

Tja, dette falt ikke i smak hos meg hvertfall.

En ting skal hun ha, det er at ho har en gjennomført grei plate.

De som kommer til å kjøpe denne er noe av det samme publikummet som B. Spears hadde når hun slapp sitt først. Altså, de litt yngre.

Men som sagt, ikke noe for meg.

Lenke til kommentar

Syns faktisk at "Stars are blind" er bra jeg, nå har jeg ikke hørt no særlig på de andre sangene hennes, men den sangen syns jeg er bra.

Har også flere venner som har trodd det var Gwen Stefani som hadde kommet med ny låt. Så det kan dere ikke nekte på, at hun kan minne om Gwen..

Og til det "Software-pyntingen" på stemmene, det tror jeg heller Helene Rask, Carina van Dahl og våre "kjære" norske gatebil-babes har brukt..

Lenke til kommentar

Altså... Paris skriver jo ikke tekstene selv engang. For å si Slayer som et eksempel, da. Min mening er at de spiller jævlig bråkete, men hadde de spilt roligere, hadde det vært fint å høre på. Så det jeg prøver å si er at folk som spiller "satan-musikk" lager ivertfall musikken selv.

Selv hører jeg veldig sjelden på trash-, death-, eller black metal. For å være nøyaktig, nesten aldri. Jeg sier bare min mening. :)

Lenke til kommentar

Jeg har bare hørt singelen, og syns hun burde holde seg til hva det nå er hun driver med. Ikke noe flink å synge. Er også pisslei av at absolutt alle skal bli "artister". Modeller, skuespillere, horer osv. Og de klarer ikke lage musikken selv.

Endret av stakan
Lenke til kommentar
Jeg har bare hørt singelen, og syns hun burde holde seg til hva det nå er hun driver med. Ikke noe flink å synge. Er også pisslei av at absolutt alle skal bli "artister". Modeller, skuespillere, horer osv. Og de klarer ikke lage musikken selv.

6710701[/snapback]

Enig! Hvis bandet skal hele tatt ha vokalist får vokalisten skrvie teksten selv!! Da mener personen noe med sangen! en sang uten en dypere mening er som drit uten lukt!

musikk er jo å uttrykke følelser! å det får man ikke til hvis det er en annen person sine følelser. Selvgjort er velgjort husk ;)

Lenke til kommentar
Altså... Paris skriver jo ikke tekstene selv engang... Jeg sier bare min mening. :)

6710538[/snapback]

Er du klar over hvor mange band som ikke skriver tekstene sine? Tjener de seg rik/blir rik på grunn av det fordi om?

Det er faen ikke vits å være übertr00 med tøffe white pony avatarer, 70 talls rock-liste og "må ikke tro du kan forsvare paris"-innstilling.. Det er da klart at hun verken eier stemme eller rytme. Lidenskapen er ikke der.. MEN DET ER POP FOR FAEN. At dere gidder personangrep når det er snakk om en pengemaskin av en frøken som faktisk elsker penger..pop er pop. Bare å godta det.

Det er fengende for rosa/sukkerspinn/wow-klær-delen av befolkningen. Alle vet jo at en fjortiss ikke kan endres på. Gi de slayer du, så må du legge ekstra trykk på at det er selvkomponert.

Lenke til kommentar
Paris havner på listetopper verden over. Bare det i seg selv er et kvalitetstegn.

6717042[/snapback]

NEI. Dette er serieprodusert kommersielt oppgulp og du veit det, slutt å troll. Alle skulle ha klart å komt seg på billaboard med utsjånaden og økonomien til PH.

Dette er kun utspekulert promotering og eit massivt pengemaskineri, no more, no less. Dersom ho verken hadde fått massiv promotering for millz ov dollarz verden over eller vore kjendis fra før, trur du då verkeleg at ho hadde gjort like stor suksess med denne plata?

Nei, tenkte meg det.

Lenke til kommentar

Satrucci_

så du er ikke enig i at når man treffer en billboardliste verden over, så er det et kvalitetstegn i seg selv?

for meg er det uintressant om hun er kjendis og er rik som faen. Hun er pen og lager musikk som fenger. Om det er babyface eller andre som står bak driter jeg i. Verden er full av personer som fronter markedet med det andre personer har lagd.....

#Innlegget redigert av moderator ihht. forumets retningslinjer#

Lenke til kommentar

Jeg skulle si hva jeg syntes om plata, ja. Det glemte jeg i går. 2 sanger falt sånn delvis i smak (dvs jeg setter ikke i et smerteskrik og moser til radioen hvis jeg hører den); Stars are Blind og Nothing in this World. Resten var bare standard, platt og kjedelig pop. Så tror nok ikke det blir noe platekjøp.

Endret av Dotten
Lenke til kommentar
Satrucci_

så du er ikke enig i at når man treffer en billboardliste verden over, så er det et kvalitetstegn i seg selv?

6717097[/snapback]

Nei. :) Det er eit tegn på at mesteparten av befolkinga der ute ikkje bryr seg veldig om kva dei får servert, men tar det dei får og digger det ukritisk så lenge det er dansbart. Mao. er det eit stort mindretal av dei som faktisk interresserer seg for musikk der ute. (deriblandt deg?)

Hun er pen

Ja. =)

og lager musikk som fenger.

Nei. =(

Det er der du tar grundig feil, kven trur du det er som har laga musikken? Jo, ein fyr som jobber for eit firma som får null oppmerksomheit, men tjener seg steinrik på platesalget hennar. Ho har ikkje gjort anna enn å stå i eit studio og gaule eit par dagar.

#Deler av innlegg som quoter fjernet innlegg er fjernet av moderator#

Lenke til kommentar
Nei. :) Det er eit tegn på at mesteparten av befolkinga der ute ikkje bryr seg veldig om kva dei får servert, men tar det dei får og digger det ukritisk så lenge det er dansbart. Mao. er det eit stort mindretal av dei som faktisk interresserer seg for musikk der ute. (deriblandt deg?)

Tror folk er mer kvalitetsbevist enn som så seru :) Det som derimot ikke overrasker meg er at man ikke kan være enige om at man må ha en målestokk for hva som er bra og dårlig. Som den økonom jeg er ser jeg etter målbare faktorer som tilsier at musikken er bra eller dårlig. En klar faktor er derfor salgstall.

Men så påstålig du er på dine felt trekker jeg sluttningen dithen at du bare mener Rune Rudberg, Jørn Hoel og en rekke andre ikkeselgende artister er bare grisebra musikk. For i din målestokk sier det jo mer om musikken om den IKKE finnes på noen billboard lister.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...