JR Ewing Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Gjennomført. Alt jeg har å si. Lenke til kommentar
white_pony Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Stars Are Blind er jo sykt bra til hva man kan forvente av henne, hahaha. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 19. august 2006 Forfatter Del Skrevet 19. august 2006 Var det sarkasme? Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 (endret) Listening to her sing Rod Stewart's Do Ya Think I'm Sexy, you are gripped by the fear that civilisation as we know it is doomed and that brimstone is going to start raining from the sky any minute. It doesn't, but a sense of terrible foreboding is further stoked by the sleeve notes, which make reference to "all my albums to come". You might call that another example of the sheer force of will that has got Hilton so far in so many improbable careers, but on the basis of the 11 tracks here, it sounds more like a threat. :!: Endret 19. august 2006 av Gromle Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Paris er bra. Albumet er heller ikke værst .) Synd mange skal kritisere for å kritisere. Her på forumet skal man helst digge musikk og filmer ingen har hørt om og er så jævlig at til og med bikkja mi stikker av om han skulle høre noe som ligna. Paris Hilton er 100000 ganer mer enn noen her på forumet, og har klart å lage et album som fenger. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Har hun flere album ute? Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 19. august 2006 Forfatter Del Skrevet 19. august 2006 Endelig noen som er enig med meg. De fleste som har lagt inn en kommentar her har sikkert ikek hørt noe av musikken hennes, men derimot sett debutfilmen hennes. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 19. august 2006 Forfatter Del Skrevet 19. august 2006 (endret) Har hun flere album ute? 6705149[/snapback] Nei, hun har bare ett og det kommer på mandag. Endret 19. august 2006 av St.Matias Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Helt fantastisk rett og slett. Bra at vi har slike artister til å ta vare på musikk kulturen. Paris for prezidento! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 :!: 6705057[/snapback] "I know music," she reassured the Sunday Times children's section. "I hear it every single day." While this obviously gives Hilton a massive advantage over those who have never heard any music and thus believe it to be a variety of cheese, there remains the nagging suspicion that this might not represent sufficient qualification for a career as a singer, in much the same way as knowing what a child is does not fully equip you for a career as a consultant paediatrician. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Stonemeister: Ikke glem den heslige sangstemmen hennes. Grusomt å høre på. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Paris Hilton er 100000 ganer mer enn noen her på forumet, og har klart å lage et album som fenger. 6705077[/snapback] Yaya, sjølvsagt ho som har laga musikken. Rly. Lenke til kommentar
Punk/rock Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Paris Hilton er 100000 ganer mer enn noen her på forumet, og har klart å lage et album som fenger. 6705077[/snapback] Yaya, sjølvsagt ho som har laga musikken. Rly. 6706624[/snapback] Hehe Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Og etter det jeg husker er SirMaximus på dette forumet. Og kvaliteten på albumet han var med på med Circus Maximus(?) rager høyt over Paris sin platen. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 19. august 2006 Forfatter Del Skrevet 19. august 2006 HVa mener du med det`? På hvilken måte er det bedre kvalitet på platen til Circus Maximus enn platen til Paris Hilton? Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 (endret) Trenger ikke å begrunne slike åpenbare ting. På akkurat samme måte som at jeg ikke trengen å begrunne hvorfor The Clash lager bedre musikk enn Green Day, det er fakta. Endret 19. august 2006 av Eyvindr Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Hvorfor lide seg selv gjennom en time med tortur når så godt som alle album er bedre enn Paris sitt? I Stars Are Blind høres hun ut som en hes kråke selv om hun har fått 28 lag med andre stemmer oppå og det er rett og slett så ille som det overhodet kan bli. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 (endret) Paris som er såpass rik kunne fint ha leigd inn bedre låtskrivarar enn dette. Endret 19. august 2006 av Satrucci_ Lenke til kommentar
Jan Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Jeg har ikke hørt selve platen, men det jeg har hørt må jeg si var bra. Vel, ikke noe for mine ører, men passer nok kjempebra til den typen det er ment til. Musikk er trossalt blitt like mye forretning som en platebutikk. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 HVa mener du med det`? På hvilken måte er det bedre kvalitet på platen til Circus Maximus enn platen til Paris Hilton? 6706959[/snapback] fordi de skriver sine egne sanger ? lager egne melodier ? spiller instrumentene selv ? ikke er avhengige av autotune racks og software mixing for å høre noenlunde ok ut ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå