Gå til innhold

Den store fotballsko-tråden

ingveh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flott gjort Edland! *peke på siggen din* :thumbup:

Ah. La merke til det der, ja... min iD på skoene var svart og den er plassert ved/langs linern til skoene.

Vet ikke om Torshov har det jeg... Aldri handlet derfra jeg. Heh.

Lenke til kommentar

Dessverre, man kan ikke få ID på skoene sine fra Torshov. Spurte dem angående dette ifjor. Tviler på at de har fått inn "graverings maskin", da hadde det sikkert stått noe om det på hjemmesiden deres.

Viksand: Har du ID på venstre sko også?

Endret av The1
Lenke til kommentar

Nice, The1! *peke på siggen*

Ah. Trodde da at norges ledende fotballskosjappe hadde det... merkelig isåfall... Personlig så er jeg ikke så fan av iD, men men...

Skal forresten teste ut Nike iD @ Nike Studio i London i juli jeg. Det blir nice da. Noen tips til hva slags sko man skal lage iD av? SL? Laser II? Heh.

The1, er iD på begge skoene. Har aldri sett skopar med bare iD på den ene skoen...

Endret av Shoo
Lenke til kommentar
Hvor er det dere bestiller sånn ID-merke? Vet at det er der hvor man kjøper skoene, men hvor gjør dere det?

Funker det å få ID hvis du kjøper sko på Torshov?

Edland

Jeg bestilte mine fra Unisport. De har akkurat startet med ID.

Enig at det ble litt utydelig, men tror ikke de kunne gjort det på en annen side av skoen pga. de har brodert navnet inn. Er altså ikke trykk. De er nok likevel litt tydeligere i virkeligheten, enn på bildet :)

Dessverre, man kan ikke få ID på skoene sine fra Torshov. Spurte dem angående dette ifjor. Tviler på at de har fått inn "graverings maskin", da hadde det sikkert stått noe om det på hjemmesiden deres.

Viksand: Har du ID på venstre sko også?

Jess, det er ID på venstre sko også! :)

Lenke til kommentar

Men da hadde det ikke blitt iD da... Poenget er jo at du skal ha iD på skopar, ikke på hver sin sko. Hehe. Da hadde iD vært poengløst. Forresten... tro om Unisport følger iD regelen til PDS da... Nemlig slik at hvis du har "Viksand7", så kan ingen andre ha det. Er som med "Ronaldo 7" og andre stjerner. Jeg har "Shoo XX" på mine sko da... Heh.

Lenke til kommentar
Men da hadde det ikke blitt iD da... Poenget er jo at du skal ha iD på skopar, ikke på hver sin sko. Hehe. Da hadde iD vært poengløst. Forresten... tro om Unisport følger iD regelen til PDS da... Nemlig slik at hvis du har "Viksand7", så kan ingen andre ha det. Er som med "Ronaldo 7" og andre stjerner. Jeg har "Shoo XX" på mine sko da... Heh.

Neimendaså...

David Beckham har vel navnet til sine to sønner brodert på skoene. Lurer på hvor han har puttet navnet til den siste sønnen, altså den tredje...?

Lenke til kommentar
Nice, The1! *peke på siggen*

Ah. Trodde da at norges ledende fotballskosjappe hadde det... merkelig isåfall... Personlig så er jeg ikke så fan av iD, men men...

Skal forresten teste ut Nike iD @ Nike Studio i London i juli jeg. Det blir nice da. Noen tips til hva slags sko man skal lage iD av? SL? Laser II? Heh.

The1, er iD på begge skoene. Har aldri sett skopar med bare iD på den ene skoen...

kan fks sånne som meg lage sko i nike studio?

Lenke til kommentar

Ja. Men slik jeg har forstått det, er så det kun de profesjonelle utøverne som har førsterett til å ha iD av f.eks Vapor 4 og sånt... Har aldri vært innom de iD studios jeg, så jeg kan ikke si det 100%, dessverre.

Det var da svært lite aktivitet innpå her i dag da... Merkelig. Heh. Hva skjer, folkens?

Lenke til kommentar

jeg lurer veldig på hva jeg skal velge.. Vapor SL eller Vapor IV? :hmm:

der hvor jeg skal bestille fra har de 40 og en halv i IV og det passer..men så har jeg lyst til å ha de litt lenger så vil ha str. 41, og det er bare i SL der.. men SL er jo mye dyrere enn IV.. :hrm:

Endret av VaporIV
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...