DMATHISEN Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 har hørt om mange som står i dusjen osv med nye sko ja, da skal de visst passe bedre, men jeg vet ikke jeg, har aldri prøvd det selv.. ok Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 De passer bedre da, ja. Det er ikke så VELDIG stor forskjell, men du kjenner at det er en der. Lenke til kommentar
VaporIV Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Jeg har tenkt til å prøve denne metoden når jeg får meg MVIV Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Er vel kjent det at å gå med sko i vannet uansett hvilke sko det er så former du dem bedre etter foten... Lenke til kommentar
zxcvbnm Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Hei, lurte på om laser er av lær? har hatt totalninety før og de passet seg ikke til foten og jeg fikk gnagsår hele tida. Hvis ikke, hvor er det billigst å kjøpe power swerve? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Du får kjøpt Laser i både K-skinn og Tejin(?) Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Hei, lurte på om laser er av lær? har hatt totalninety før og de passet seg ikke til foten og jeg fikk gnagsår hele tida. Hvis ikke, hvor er det billigst å kjøpe power swerve? billigst er sikkert å kjøpe på nettet, du kan også få de billig i Sverige. Team Sportia har dem til 1595 SEK Lenke til kommentar
VaporIV Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Hei, lurte på om laser er av lær? har hatt totalninety før og de passet seg ikke til foten og jeg fikk gnagsår hele tida. Hvis ikke, hvor er det billigst å kjøpe power swerve? På Pro Direct Soccer får du dem for 130£(ca 1290 NOK) Lenke til kommentar
olopolo Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Prøver meg igjen :!: Ingen som kan anbefale noen forl for behandling for adiPURE skoene mine? Med tanke på skokrem, fett, hva som skal gjøres når de er våte ol. Litt kjedelig å måtte kjøpe nye bare på grunna v dårlig vedlikehold Har da endelig fått begynt å spille med skoa, og det er ikke mer å si enn at det er en fryd å spille med de. Bruker FG knottene på kunstgress, men gresset er relativt langt og mykt så det fungerer knirkefritt ^^ K Lenke til kommentar
Danne91 Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Hah. Var litt heavy priser jeg kom med i går, men men... MV4: 1300,- SL: 1600,- Laser II: 1400,- Har faktisk fått forhåndsbestillinger på Carbon-skoene også! 2200,- får jeg for de. Alle prisene har frakt medregnet allerede da, så en kan jo undre på hvor mye skoene hadde kostet UTEN frakt. Fikk de første Laser II og SL-skoene (rød/gull) i dag jeg. Ser bra smooth ut, men får dessverre ikke prøvd de selv, da de skoene skal til noen andre. Tipper at de blir glad når de får skoene da... Chill med carbon-skoene! Og så dritings billig da vet du hvor de er forhåndsbestilt fra? PDS? Lenke til kommentar
kevvah Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Jeg anbefaler anbefaler Umbro X på det sterkeste , disse er behagelig og spille med og deilig og spille med .. Jeg anbefaler også Vapor i grus , De er fantasikse på kunstgress, Skjønner at brann begynte og syte da de skulle spille mot aalesund på kunstgreess , de bruker skru knpotter på kunstgress , de er dumme ! , se på stabæk de spiller med grus knotter på alfheim , asmyra osv.. SMART AV STABÆK !! Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Hah. Var litt heavy priser jeg kom med i går, men men... MV4: 1300,- SL: 1600,- Laser II: 1400,- Har faktisk fått forhåndsbestillinger på Carbon-skoene også! 2200,- får jeg for de. Alle prisene har frakt medregnet allerede da, så en kan jo undre på hvor mye skoene hadde kostet UTEN frakt. Fikk de første Laser II og SL-skoene (rød/gull) i dag jeg. Ser bra smooth ut, men får dessverre ikke prøvd de selv, da de skoene skal til noen andre. Tipper at de blir glad når de får skoene da... Chill med carbon-skoene! Og så dritings billig da vet du hvor de er forhåndsbestilt fra? PDS? Ja, hvor får du disse prisene? Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 (endret) Prøver meg igjen :!: Ingen som kan anbefale noen forl for behandling for adiPURE skoene mine? Med tanke på skokrem, fett, hva som skal gjøres når de er våte ol. Litt kjedelig å måtte kjøpe nye bare på grunna v dårlig vedlikehold Har da endelig fått begynt å spille med skoa, og det er ikke mer å si enn at det er en fryd å spille med de. Bruker FG knottene på kunstgress, men gresset er relativt langt og mykt så det fungerer knirkefritt ^^ K smør på impregnering en gang imellom, men vent til skoa er tørre og ikke ta på for mye. Når de er våte så kan du la dem tørke i romteperatur, ikke bruk skovarmer eller noe sånt for da kan skinne sprekke. Hvis du ser på lappen du fikk med til skoa så står det at det er lurt å legge avispapir i skoa. Endret 16. april 2008 av DMATHISEN Lenke til kommentar
olopolo Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Endelig noen som bryr seg om adiPURE Takk for svar. K Lenke til kommentar
Shoo Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 (endret) Prøver meg igjen :!: Ingen som kan anbefale noen forl for behandling for adiPURE skoene mine? Med tanke på skokrem, fett, hva som skal gjøres når de er våte ol. Litt kjedelig å måtte kjøpe nye bare på grunna v dårlig vedlikehold Har da endelig fått begynt å spille med skoa, og det er ikke mer å si enn at det er en fryd å spille med de. Bruker FG knottene på kunstgress, men gresset er relativt langt og mykt så det fungerer knirkefritt ^^ K Beklager for seint svar... Du kan gjøre som DMATHISEN sier, ja. Gode tips det der. Og ja, det å stappe avisark i skoene er for å beholde passformen til skoene. Er bra lurt å gjøre det. Her er mine forslag på hva mer du kan/bør gjøre: - Fjern smuss og dritt på skoene først med lunken/varmt (ikke FOR varmt!) vann før du tar i bruk en fordampet/fuktig klute. Du kan også bruke en stiv(!) børste til å fjerne harde partikler. Bruk børste av naturlig stoff så du unngår å slite ut skinnet på skoene! Du kan også bruke en gammel tannbørste (gjort det selv samt at jeg har sett flere og flere gjøre dette) til å fjerne drit i vanskelige steder. Fungerer vel så bra det. - Unngå å sette skoene dine i vinduskarm/åpen vindu, foran sola og i døråpninger! Dette vil IKKE være bra for skinnet på skoene, så hold skoene unna de stedene! Det er også flere grunner til at du IKKE skal varme skoene dine med føner ellerno, så unngå det også. - Etter at skoene har tørket (12~24t), så kan du ta å smøre på med naturlig skinnolje. Dette for å holde skoene vanntette samt beholde skinnkvaliteten på skoene. Håper du har fått svar på det du lurte på nå. Jeg anbefaler anbefaler Umbro X på det sterkeste , disse er behagelig og spille med og deilig og spille med .. Jeg anbefaler også Vapor i grus , De er fantasikse på kunstgress, Skjønner at brann begynte og syte da de skulle spille mot aalesund på kunstgreess , de bruker skru knpotter på kunstgress , de er dumme ! , se på stabæk de spiller med grus knotter på alfheim , asmyra osv.. SMART AV STABÆK !! Ja, har også sett Stabæk gjøre det. Meget lurt det der. Og ja, Vapor fungerer finfint på kunstgress. Mr.SS, overrasket over at du ikke har link til denne tråden i siggen din. Hehe. De prisene kommer fra der hvor jeg henter/får/kjøper skoene mine. Importør. Endret 16. april 2008 av Shoo Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Prøver meg igjen :!: Ingen som kan anbefale noen forl for behandling for adiPURE skoene mine? Med tanke på skokrem, fett, hva som skal gjøres når de er våte ol. Litt kjedelig å måtte kjøpe nye bare på grunna v dårlig vedlikehold Har da endelig fått begynt å spille med skoa, og det er ikke mer å si enn at det er en fryd å spille med de. Bruker FG knottene på kunstgress, men gresset er relativt langt og mykt så det fungerer knirkefritt ^^ K Beklager for seint svar... Du kan gjøre som DMATHISEN sier, ja. Gode tips det der. Og ja, det å stappe avisark i skoene er for å beholde passformen til skoene. Er bra lurt å gjøre det. Her er mine forslag på hva mer du kan/bør gjøre: - Fjern smuss og dritt på skoene først med lunken/varmt (ikke FOR varmt!) vann før du tar i bruk en fordampet/fuktig klute. Du kan også bruke en stiv(!) børste til å fjerne harde partikler. Bruk børste av naturlig stoff så du unngår å slite ut skinnet på skoene! Du kan også bruke en gammel tannbørste (gjort det selv samt at jeg har sett flere og flere gjøre dette) til å fjerne drit i vanskelige steder. Fungerer vel så bra det. - Unngå å sette skoene dine i vinduskarm/åpen vindu, foran sola og i døråpninger! Dette vil IKKE være bra for skinnet på skoene, så hold skoene unna de stedene! Det er også flere grunner til at du IKKE skal varme skoene dine med føner ellerno, så unngå det også. - Etter at skoene har tørket (12~24t), så kan du ta å smøre på med naturlig skinnolje. Dette for å holde skoene vanntette samt beholde skinnkvaliteten på skoene. er det mulig? hehe glemte å skrive at han burde vaske skoa :!: Lenke til kommentar
Viksand Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Da var mine røde Vapor ankommet Lenke til kommentar
Shoo Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 OH! Heit de der, Viksand. Lekkert med iD, altså. Gratulerer! Jeg har det på mine hvit/svarte MV4. Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Jeg synes ikke personaliseringen var noe særlig tydelig. Nesten under lokket. Lenke til kommentar
VaporIV Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 (endret) Da var mine røde Vapor ankommet Endret 16. april 2008 av VaporIV Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå