Gå til innhold

Den store fotballsko-tråden


ingveh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå har jeg bestilt sko fra manutd.com og må få lov til å berømme siden litt. Det er fantastisk lave priser. Jeg betalte kun £152 for Vapor SL, selv om det står at de koster £179. Fantastisk. :D

 

De 172£ er pris inkl. vat, avgifter/skatter i EU land. Som alle vet, er ikke Norge medlem i EU.

 

BTW, har du fått skoene nå, de leverer raskt. Bestilte selv MV4 derfra, og fikk skoene ca. 18 timer etter at den hadde blitt sendt fra manchester.

Lenke til kommentar
De 172£ er pris inkl. vat, avgifter/skatter i EU land. Som alle vet, er ikke Norge medlem i EU.

 

BTW, har du fått skoene nå, de leverer raskt. Bestilte selv MV4 derfra, og fikk skoene ca. 18 timer etter at den hadde blitt sendt fra manchester.

Var det jeg også tenkte, men var ikke sikker.

 

Jeg bestilte nå i dag, så har ikke fått de enda. De er ikke klare til levering før 1/5. Det er SL, ikke IV. :)

 

Her er link: Klikk

Lenke til kommentar
Nå har jeg bestilt sko fra manutd.com og må få lov til å berømme siden litt. Det er fantastisk lave priser. Jeg betalte kun £152 for Vapor SL, selv om det står at de koster £179. Fantastisk. :D

 

tror det var lurt av deg å bestille nå punden er nede i 9,84 NOK pr pund. Må du betale noe ekstra i porto eller er det inkludert i de £152?

Lenke til kommentar

Liker navnet til Mizuno skoene. Den ser også bra ut. Kan trygt si at det her er omtrent det beste hva Mizuno har å komme med. Ganske så "decent" sko det der, faktisk. Veldig lette er de også. Er også grei pris på de. Liker det faktum at skoene fungerer meget bra i vått/fuktig vær. Innsiden (hælgrepet/delen) i skoene gjør at skoene holder seg godt til føttene uavhengig av været. Er verdt å si at det her er ikke sko som kommer til å "strekke" seg etter bruk, det pga K-skinnet. Så ikke forvent at skoene vil bli videre etterhvert. Og som de fleste nye k-skinn sko, så er også de her skoene vaskbare. Greie sko til sånn ca. middels pris. Kan anbefales så absolutt. Bør dog prøves først, så absolutt.

 

Og den feteste fargen på MV4 er utvilsomt helsvart med hvit swoosh og liners ELLER helhvit med svart swoosh og liners. Det er hot. Jeg får meg den sistnevnte enten i mai eller juni, så jeg gleder meg! :thumbup:

 

Forresten... Det var noen som spurte om prisene på: M4: 1500,- / SL: 1900,- / Laser II: 1600,- (alle prisene er inkl. frakt. Tollavgift er eks.) ID (navn med/uten nr) = 200,-

 

Er vel uinteressant det her, i og med at både $ og £-kursen er så lav. Hehe.

 

Chauz, har du sett bilder av de planlagte Laser II? Leste at de skulle komme snart, men har ikke sett noen bilder. Har du sett noen bilder av de, kanskje?

Endret av Shoo
Lenke til kommentar
noen som vet hva leveringstiden er fra soccer.com, og om det er bra å kjøpe derfra?erfaringer?

 

Nevnt det flere ganger før... Skoene er billige i seg selv, men først så kommer frakten på ca. 3-350,- også kommer det UPS toll og behandlingskostnader på 3-400,- hvis det er 1x skopar. Tar du 2x skopar så kan det bli opp mot 6-700,-

 

Snakk om å trekke på smilebåndet da... Først fikk man Laser II K for en lusen penge, og i dag fikk man Strike II helt sånn plutselig og gratis. Digg det da. :thumbup:

Lenke til kommentar
hva bør jeg kjøpe Vapor IV eller adiPURE?

noen som har noen meninger om det?:)

 

 

Aldri kjøp Vapor IV...

De suger møkk!

 

ødelegger foten din, da mener jeg helen..

 

Hvorfor de? :hmm: eg har MV4 ,men har bare fått gnagsår ..

 

vet ikke jeg vell, men den skoen er nok ikke noe for min fot.

Så er det bare på høyre foten jeg får det også..

Jeg får masse gnagsår ja, men det verker også inne i helen. i selve helen hvis dere skjønner.

Mareritt sko og spille med fortiden :(

Vet ikke om kanskje det er den rosa tingen som er inne i skoen?

 

Har spilt med MVIII i snart 1 år nå..

Aldri hatt et eneste gnagsår. Bløtte "den gule greia" eller svampen som jeg kaller det hver gang før jeg brukte skoa de første to månedene å vips.. null gnagsår:)

Kanskje jeg bare har flaks? Vet ikke jeg:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...