VaporIV Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 hvor skal du bestille fra?hadde tenkt til å bestille fra united sidene, men nå er de tomme for størrelsen min Fra United siden ja. At de er tomme for din størrelse virker merkelig, da de fortsatt ikke er kommet inn på lager. De kommer 1/5. Jeg snakker om SL da, mulig du snakker om IV. ja, snakket om IV jeg Lenke til kommentar
Shoes Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Tenkte jeg skulle bestille meg Puma Velocity 1.08 GUL, men siden jeg spiller på hardt kunstgress lurte jeg på om hvilke knotter jeg helst skal bruke? Lenke til kommentar
Shoes Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Shoo? Har sett at du er aktiv her.. Kansje du vet vilke knotter som er best? ^^, Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Igjen... Alle spørsmål rettes kun til Shoo. Igjen, jeg legger ikke skylden på deg Shoo, men det må da være mulig for andre å kunne spørre oss andre også. Siden du spiller på kunstgress, burde du kjøpe sko med veldig mange og små knotter. HG-sko. Laser går også an, Total 90 med. Lenke til kommentar
destinyK Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Igjen... Alle spørsmål rettes kun til Shoo. Igjen, jeg legger ikke skylden på deg Shoo, men det må da være mulig for andre å kunne spørre oss andre også. Siden du spiller på kunstgress, burde du kjøpe sko med veldig mange og små knotter. HG-sko. Laser går også an, Total 90 med. WOOOOOOOOOOORD! Lenke til kommentar
Shoes Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Så Puma Velocity er ikke noe alternativ for kunstgress? Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Joda, alt er et alternativ. Men jeg ville ikke kjøpt dem hvis du bare spiller på kunstgress. Lenke til kommentar
Shoes Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Altså hjemmebane = Kunstgress, men kan jo selfølgelig bruke dem på bortekamper, selv om fler og fler får kunstgress nå får tiden. Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Da ville jeg kjøpt Laser istedet. De kan brukes på "alle" baner Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 (endret) Altså hjemmebane = Kunstgress, men kan jo selfølgelig bruke dem på bortekamper, selv om fler og fler får kunstgress nå får tiden. Hvis du passer Puma King vil jeg virkelig annbefale kunstgressversjonen av skoen. er mye mer komfortabelt å bruke en slik type sko enn vanlige FG-knotter på kunstgress! men vær obs på at Hg-knotter ikke fungerer spesielt godt på naturgress - for å si det mildt. Endret 15. april 2008 av Anti LFC Lenke til kommentar
Shoes Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Har dere noen andre anbefalinger enn Puma King? Prøvde laser, passer utrolig dårlig foten min dessverre. Lenke til kommentar
Shoes Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Har Vapor IV, brukte de ca. 2-3 måner. Så begynte jeg å kjenne smerter inne i helen. Reiste til fysioterapaut, og fikk vite at jeg hadde brukt dårlig fottøy å måtte bruke en slags spesialsåle. Det vil si at Vapor IV sansynligvis har skadet helen min, har et lite marerit fra Vapor, vil helst ikke ha noe me de å gjøre. Andre gode anbefalinger? Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 (endret) Det er ikke noe problem å spille på kunstgress med Vapor, velocity, predators osv. Hadde Predator med FG-knotter i fjor. Hvis du ikke spiller på grusbaner trenger du ikke å bekymre deg for FG-knotter Endret 15. april 2008 av Anti LFC Lenke til kommentar
Shoes Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Tror jeg skal prøve meg på Puma Velocity 1.08 GUL ja. Virker som en veldig bra sko, ++ at nå har jeg fått en sånn spesial såle som gjør at helen min blir helt perfekt dempet. Tror jeg bestiller den, får bare håpe de har størrelsen min. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Nå har jeg bestilt sko fra manutd.com og må få lov til å berømme siden litt. Det er fantastisk lave priser. Jeg betalte kun £152 for Vapor SL, selv om det står at de koster £179. Fantastisk. Lenke til kommentar
Shoes Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Veldig bra priser der. Bare synd det er Man.U ^^, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå