Gå til innhold

Den store fotballsko-tråden


ingveh

Anbefalte innlegg

hvor skal du bestille fra?:)

hadde tenkt til å bestille fra united sidene, men nå er de tomme for størrelsen min :thumbdown::(

Fra United siden ja. At de er tomme for din størrelse virker merkelig, da de fortsatt ikke er kommet inn på lager. De kommer 1/5. Jeg snakker om SL da, mulig du snakker om IV.

ja, snakket om IV jeg ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Igjen... Alle spørsmål rettes kun til Shoo. Igjen, jeg legger ikke skylden på deg Shoo, men det må da være mulig for andre å kunne spørre oss andre også.

 

 

Siden du spiller på kunstgress, burde du kjøpe sko med veldig mange og små knotter. HG-sko. Laser går også an, Total 90 med.

Lenke til kommentar
Igjen... Alle spørsmål rettes kun til Shoo. Igjen, jeg legger ikke skylden på deg Shoo, men det må da være mulig for andre å kunne spørre oss andre også.

 

 

Siden du spiller på kunstgress, burde du kjøpe sko med veldig mange og små knotter. HG-sko. Laser går også an, Total 90 med.

WOOOOOOOOOOORD!

Lenke til kommentar
Altså hjemmebane = Kunstgress, men kan jo selfølgelig bruke dem på bortekamper, selv om fler og fler får kunstgress nå får tiden.

Hvis du passer Puma King vil jeg virkelig annbefale kunstgressversjonen av skoen. er mye mer komfortabelt å bruke en slik type sko enn vanlige FG-knotter på kunstgress! men vær obs på at Hg-knotter ikke fungerer spesielt godt på naturgress - for å si det mildt.

Endret av Anti LFC
Lenke til kommentar

Har Vapor IV, brukte de ca. 2-3 måner. Så begynte jeg å kjenne smerter inne i helen. Reiste til fysioterapaut, og fikk vite at jeg hadde brukt dårlig fottøy å måtte bruke en slags spesialsåle. Det vil si at Vapor IV sansynligvis har skadet helen min, har et lite marerit fra Vapor, vil helst ikke ha noe me de å gjøre. Andre gode anbefalinger?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...