Gå til innhold

Den store fotballsko-tråden


ingveh

Anbefalte innlegg

Jeg likte 365 av Vapor II, men 365 til III'ern var ikke noe særlig til hverdagslig bruk. Fungerte utmerket som sko til dress/finklær, faktisk.

 

Har faktisk ikke sett 365 til IV'ern da... Vet ikke engang om det kommer eller ei... 365 til Vapor II ser jo ut som joggesko, og den fungerte nokså greit, men langt ifra optimalt, for å si det slik.

 

365 til Vapor II:

Nike%20Air%20Max%20Mercurial%20365.jpg

 

365 til Vapor III:

3128540.JPG

Endret av Shoo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tips til vedlikehold av adiPURE skoa mine... Har hatt de en liten stund nå, men pga. skader har jeg vel kun brukt de fire-fem ganger (utrolig deilige sko! )

 

Hvordan skal kenguruskinn behandles? Hva gjør jeg når skoa er våte? Hvordan fungerer "KIWI" kremen med tanke på andre imprigneringer/smøringer? Tenkte å legge på ett lag med "KIWI" kremen i dag ;)

Lenke til kommentar

Folkens, hva med å slenge en liten link til denne tråden på deres signaturer? Ser at det er allerede et par av dere som har gjort det så langt... Tråden vokser nok fortere da...

 

Det er jo bare å trykke på "My controls" også "Endre signatur". :thumbup:

Endret av Shoo
Lenke til kommentar
I vinter så kjøpte jeg meg Adidas Predator Powerswerve TRX HG. Nå har sømmen gått opp foran og de er ganske slitt. Har bare spilt med de på kunstgress.

 

 

Gjelder garantien for dette? Det er jo en HG modell, så regner med at garantien dekker dette.

 

Edland

 

 

Man pleier ikke å få garanti på skoene hvis man har brukt de på kunstgress, men det er selvfølgelig lov å prøve seg. :p Gjort det selv, hadde brukt skoene (predator absolute) på kunstgress, men sa bare at skoa ble ødelagt på gress (noe de også ble, sålen knakk rett og slett) :ohmy:

 

Men skoene mine er HG (Hard Ground). Disse TROR jeg er meningen at man skal bruke på harde gressbaner og kunstgressbaner.

 

Edland

 

ja, det er bare å bytte. har selv gjort dette. skjedde med mine absolute. har du hg, så får du nye. men om du har fg, og bruker de på kunstgress, så skal du slite med å få dem byttet.

 

Tunit skoene er utrolig vonde og spille med. sikkert en fryd på gress. men siden vi trener, og spiller sikkert 95% av alle kamper på gress, så tror jeg at jeg skal skaffe meg adiPure. hørt veldig mye positivt om dem, og de er meget behagelige på foten :)

 

Shoo ? tørr jeg å spørre om alder og hvor du bor i verden? :D

 

noen andre her inne fra Møre & Romsdal?

Lenke til kommentar
Men si meg: Jeg er meget interessert i dette at du får gratis sko, før de kommer for salg. Hvor mye skal du evt ha for de skoa? :p

 

Men er det en mulighet for at jeg også kan bli tester?

 

Kan kort og greit si at du må ha marginer på din side, være på rett plass til rett tid samt ha interesse og brenne for det... så og si da. Kontakter innad bransjeverden har heller ingen skade.

 

Det er ikke så at jeg er med de "proffe" folkene å tester nye sko ellerno. Har nevnt det før at det her er bare en hobby for meg. Jeg liker å dele mine erfaringer, syn samt kverrulere, komme med råd, tips og anbefalinger med tanke på alt det jeg har vært igjennom når det gjelder sko i løpet av årene. Det her er ikke noe jeg har drevet på med i et par måneder, men heller noe jeg har gjort i flere år. Har dog ikke allverdens med kunnskap heller da, men nok til å kunne komme med mitt til folket.

 

Jeg får ikke ALLE de nye skoene da, langt ifra. Det er bare et par utvalgte promomodeller som jeg får tilsendt nå og da. Det vil da si modeller som gjerne blir forandret før finale designet. Jeg får heller ikke alle skoene gratis. Må jo betale en liten andel for det da, men som jeg har nevnt før, så får jeg skoene for en meget gunstig pris. Dette avhengig av hva slags sko man går for, selvfølgelig. Men ja, har nok fått en del sko opp gjennom årene.

 

Tror ikke at du er særlig keen på å løpe rundt med sko hvor det står "Shoo XX" på skoene, er du vel? Dessuten, så er de brukte sko. Når det kommer til de hvite, så har jeg ikke fått de enda, såe...

 

Shoo er 24 år så vidt jeg kan se fra profilen hans. Det kvalme jeg nettopp fant ut er at han tydeligvis er Liverpool-supporter, men Shoo. Liker du ikke de andre liverpool-supporterene her på forumet siden du aldri henger i den tråden?

 

24, ja. Fra kjølige nord-norge. Forstår ikke hva som er så galt med at jeg er Pool-supporter da, men det får nå være så... Jeg er en ihugga Pool-supporter, ja, men jeg har nok intet imot at du har United-supporter. Alle holder jo med hvert sitt lag, sant? Jeg har sjelden problemer med å diskutere fotball med Manc-supportere og de har sjelden problemer med å diskutere fotball med meg, så jeg er nok glad for at det finnes ganske mange Pool- OG Manc-supportere der ute.

 

Du får bare ta å se på de siste sidene til Pool-tråden også greier du vel muligens selv å forstå hvorfor jeg ikke har gadd å komme med noen innlegg der. Jeg er den som ser objektivt og realistisk på ting, så det er mange medsupportere som av og til blir litt smålig sjokkert over mine uttalelser og sånt om det ene og det andre, men når man faktisk ser på det jeg skriver, så er det nok en stor dose med fakta og realitet jeg skriver. Dessuten, jeg liker å se ting fra flere forskjellige vinkler, noe som ikke er vanlig... I alle fall de jeg har støtet på. Men joda, jeg liker da andre Pool-supportere, selvfølgelig, men som sagt, så liker jeg å se ting objektivt og fra flere forskjellige vinkler. Blir sikkert å poste et par innlegg der før eller siden, men det får jeg nå gjøre siden. :thumbup:

 

Men la nå oss holde til trådets tema her, sant?

 

Noen flere her som gleder seg til mai/juni måned da, hmm? Da blir vel bilder av 2009-modellene lagt ut. Alltids like spennende med nye merker og sko som kommer, syns jeg...

Lenke til kommentar
Noen flere her som gleder seg til mai/juni måned da, hmm? Da blir vel bilder av 2009-modellene lagt ut. Alltids like spennende med nye merker og sko som kommer, syns jeg...

 

 

Gleder meg ikke så mye til slutten av mai akkurat, all fotballmoroa er jo søren meg over da. Liten trøst at det kommer nye sko!

Lenke til kommentar
I vinter så kjøpte jeg meg Adidas Predator Powerswerve TRX HG. Nå har sømmen gått opp foran og de er ganske slitt. Har bare spilt med de på kunstgress.

 

 

Gjelder garantien for dette? Det er jo en HG modell, så regner med at garantien dekker dette.

 

Edland

 

 

Man pleier ikke å få garanti på skoene hvis man har brukt de på kunstgress, men det er selvfølgelig lov å prøve seg. :p Gjort det selv, hadde brukt skoene (predator absolute) på kunstgress, men sa bare at skoa ble ødelagt på gress (noe de også ble, sålen knakk rett og slett) :ohmy:

 

Men skoene mine er HG (Hard Ground). Disse TROR jeg er meningen at man skal bruke på harde gressbaner og kunstgressbaner.

 

Edland

 

ja, det er bare å bytte. har selv gjort dette. skjedde med mine absolute. har du hg, så får du nye. men om du har fg, og bruker de på kunstgress, så skal du slite med å få dem byttet.

 

Tunit skoene er utrolig vonde og spille med. sikkert en fryd på gress. men siden vi trener, og spiller sikkert 95% av alle kamper på gress, så tror jeg at jeg skal skaffe meg adiPure. hørt veldig mye positivt om dem, og de er meget behagelige på foten :)

 

Shoo ? tørr jeg å spørre om alder og hvor du bor i verden? :D

 

noen andre her inne fra Møre & Romsdal?

 

Hvis du så linken jeg linket til fra Torshov (der jeg kjøper sko), står det at hvis skotuppen revner og eller noe lignende skjer, kan du ikke reklamere på skoene.

Som sagt er det altså skotuppen som har løsnet ikke knottene.

 

Hva skjedde med dine sko, davidvilla?

 

Edland

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...