Gå til innhold

Den store fotballsko-tråden

ingveh

Anbefalte innlegg

Det høres faktisk ut som om du burde ta Vapor. Laser I er laget for normale føtter, kanskje litt høye vrister. Laser er lette, og kjempebra å skyte med. Det er dog også Laser I, og det er vel de jeg kan mest om. Adidas kan jeg nesten ingenting om -.-

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Som Mads7 sier, så tror jeg faktisk Vapor hadde passet deg best. Laser er for den store / sterke spilleren som er ballfordeler og har gode skudd, adiPure er også for gode skudd, pasninger og et godt touch.

Ja jeg skjønner, mne jeg har vapor III.. mne de passer ikke til helen min:(!.. så hvilken sko synes dere jeg burde kjøpe da?

Lenke til kommentar
Anderson i helrøde PowerSwervers eller hva det heter:

fljyiw.jpg

Hei:)...jeg har kjøpte f-50 08 for en stund siden og har netterhvert fått et gaske heftig gnagsår,,, så jeg tenkte litt på nye hvis dette ikke gir seg. Jeg aspiller ving og liker å utfordre og er glad i å finte og skyte, jeg tenker mest på enten laser 1 eller adipure. hviken av dissehar best touch,best skudd,best kontroll og best å drible med?.

hadde vært veldig fint om så mange som mulig kunne svare utfyllende på disse spørsmålene,

PS! jeg har ganske tynne føter hvis det er viktig å tenke på;)

Det er du som demper, skyter & dribler. Virker som du rett og slett henger deg opp LITT for masse i fotballskoene. Greit nok at noen sko er mer spesiallagd for forskjellige ting, men som sagt, det er spilleren som spiller ikke skoene.

Jeg har selv vert borti det meste ( utenom Laser ) , og forskjellen er ikke noe man legger spessielt merke til. Så om du ikke klarer en demping så er det og øve mer, ikke og tenke " faen, skulle hatt Adipure's nå! " ..

On the other side, du kunne jo ha testa Predators? Ser ikke Anderson sliter noe særlig med det du leter etter.

Lenke til kommentar
Anderson i helrøde PowerSwervers eller hva det heter:

fljyiw.jpg

Hei:)...jeg har kjøpte f-50 08 for en stund siden og har netterhvert fått et gaske heftig gnagsår,,, så jeg tenkte litt på nye hvis dette ikke gir seg. Jeg aspiller ving og liker å utfordre og er glad i å finte og skyte, jeg tenker mest på enten laser 1 eller adipure. hviken av dissehar best touch,best skudd,best kontroll og best å drible med?.

hadde vært veldig fint om så mange som mulig kunne svare utfyllende på disse spørsmålene,

PS! jeg har ganske tynne føter hvis det er viktig å tenke på;)

Vapor høres jo perfekt ut for deg, men hvis du heller vil ha noen andre kan du jo prøve adipure eller v1,08. Har adipure selv og de er komfortable, ganske lette og har et bra touch. Man får også snert i skuddene. :p Men det beste hadde nok vært å prøve i butikk :thumbup:

Lenke til kommentar
noen som vet om en sportsbutikk nær drammen som har VaporIV? ;)

tenkt å prøve dem i butikk før jeg kjøper på nett:)

Tror joggen sport har de. De holder til i Torget Vest på Bragernes. Ganske bra butikk, forresten :thumbup:

ja, vet hvor det er, har vært der,men forrige gang jeg var der hadde dem ikke fått dem enda;)

jeg får ta en tur snart å se :thumbup:

Endret av VaporIV
Lenke til kommentar
Chauz, ingen problem. Ville bare presisere på at du er ikke en person man "overser" her omkring. Informasjon, bilder og sådan du kommer med er finfint lesestoff her! Bare å fortsette med det! Og ja, jeg står på det at du er god på å finne frem til bilder og diverse nytt. :thumbup:

Ja, vet at Rooney har slitt med å tilpasse seg Laser-skoene. Han slet ikke så veldig med Supremacy og forgjengeren før der, husker jeg... Men ja, imotsetning til oss "dødelige", så får han sine egne spesialtilpasset sko som skal hindre alt i form av skader, fuktighet, batkeriespredninger og diverse. Men men, enkelte er vel så heldig... Hehe.

Kommer senere med min lille "promo" kompleks...

Jeg støtter tomniels forslag om å gå for T90-sko. Mener også at Mundial er bedre enn adiPURE, så du får prøve de skoene i den rekkefølgen. Har også hørt fra en del at Lasers fungerer finfint til kunstgress pga. knottsystemet sitt. Har ikke testet det selv, men kan da ikke tro at det vil føre noen problemer for føttene til en...

Nå har jeg selv spilt på kunstgress en god del, og da har jeg løpt rundt i Vapors. Hehe. Men ja, Steam er et godt alternativ. Vet om et par som jeg kjenner som løper rundt med både Steam I og II, og de har ikke hatt noen problemer så langt, i alle fall ikke problemer som er skorelatert.

OH!

Kan dere som har adiPURE / Vapor IV / Tunit 50.8 / Laser I og II sjekke hvor skoene deres er fabrikert/laget av? Dere finner det ut ved å sjekke merkelappen innenfor skoene. Vil danne en liten oversikt på det der. The1, DMATHINSEN, Chauz, tomniel og resten av gjengen?

Mine Laser I er laget i Italia Shoo:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...