BendikakaQuerck Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 er vel samme åssen merke bare den passer! owen er spiss og bruker umbro 7643435[/snapback] Jeg er helt enig med deg. Umbro kan være bra for noen og dårlige for noen. Avhenger av hvilken form foten din har For min del har jeg dårlige erfaringer med merket. Ikke mye demping og den var for smal i forhold til foten min. Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Feeenn... nå er jeg så sinna og lei meg, bestilte sko fra Nike.com, sånn man velger farger selv og navn på etc. Jeg testa de Nike skoa først i butikken, og da var str 42 perfekt passe, så jeg bestilte da i str 42. Da jeg prøvde disse her, var de for store? går det ann å kjøpe såler eller slik for å tilpasse foten min? tror neppe jeg kan sende tilbake lissom... Lenke til kommentar
BendikakaQuerck Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Vil bare minne om januar salg på pro direct soccer shop. Syke priser vil jeg si Føler for og kjøpe, men jeg har nok fra før Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 er det noen av dere som har vært borti denne skoa? http://www.prodirectsoccer.com/prodinfo.as...407&GROUP=SBU40 Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 er det noen av dere som har vært borti denne skoa? http://www.prodirectsoccer.com/prodinfo.as...407&GROUP=SBU40 7676739[/snapback] jkeg hvet ikke men de hadde dne bare i 39 der trur jeg! så bra ut da! Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 til de av dere som har bestilt fra prodirectsoccer, hvor mye er det for frakten? og må dere fortolle pakken? Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 til de av dere som har bestilt fra prodirectsoccer, hvor mye er det for frakten? og må dere fortolle pakken? 7686719[/snapback] Fortolling er vel bare en gang iblant, hvis du er uheldig, hvertfall for meg.. Frakten er på et par hundre kroner.. Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Frakten er på et par hundre kroner.. Det kan si 200-300-400-500kr osv... ? Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Frakten er på et par hundre kroner.. Det kan si 200-300-400-500kr osv... ? 7690482[/snapback] I mitt tilfelle opp til 300,- Lenke til kommentar
nemrih Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Vurderer å bestille disse skoene fra prodirectsoccer.com, men lurer på om noen har erfaringer med disse skoene om hvordan de er? Og skoene er for astro-turf, men det vil fungere greit på de fleste innendørsbaner som f.eks en vanlig gymsal? Lenke til kommentar
adrianricci Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) g Endret 7. juni 2011 av adrianricci Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 (endret) Noen som vet hvor jeg kan få tak i denne skoen? i fargen Hvit/Rød som på bildet? http://cgi.ebay.com/Puma-v-konstrukt-II-GC...tem280070522536 EDIT: Andre plasser enn på Ebay! Endret 16. januar 2007 av Anti LFC Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 på ebay? du kan sjekke med unisport, prodirectsoccer, soccer, newitts, worldsoccershop etc. Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 på ebay? du kan sjekke med unisport, prodirectsoccer, soccer, newitts, worldsoccershop etc. 7729885[/snapback] Burde vell skrevet, ANDRE plasser enn på ebay lurer også på om det er noen som har/har hatt de skoene dær? Jeg trenger hjelp til valg av nye sko så, står mellom Puma V-konstruct, Vapor eller predator. har hatt Puma King Exec hele sesongen og var kjempefornøyd med dem, veldig lette og komfotabel. Men jeg er litt usikker på om vapor er noe for meg, har veldig bred fot så, men har hatt en eller annen nike sko før. Predator har jeg prøvd, syntes den var ganske behagelig, men er litt skeptisk til at den er såpass tung, går fra King Exec, som er ganske så lett, og styrkene mine på fotballbanen ligger for det meste i farten og kjappe vendinger etc, så kunne vell tenke meg en lett sko. Men skoene har vell ikke så ***** stor betydning? Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Skoene kan bety altfor mye. Har du sko som ikke passer spillestilen din, kan du miste verdifull tid og utnytting. Hvis du allerede har funnet din type sko, synes jeg du bør holde deg til den, for det er det smarteste. Da var forøvrig mine nye Predator kommet, men selvfølgelig har de GLEMT å skrive navn på!! Vetta faen om jeg gidder å sende dem tilbake så de kan fikse det. ARG! Lenke til kommentar
OHell Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Noen som har erfaring med disse skoene? Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 det er sant det Teggy skriver, de beste jeg har hatt er Adidas F50 FG, men så har jeg byttet til masse forskjellig siden jeg syns det er morsomt å teste ut nye. føler at jeg ikke lenger har de feelingen når jeg toucher, passer, skyter, evt løper med de nye skoa. God tips fra Teggy, hold deg til de trofaste Lenke til kommentar
piggar Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Jeg treger nye fotball sko noe å anbefale?? Jeg skyter og legger lange pasninger ofte, helst noe stabilt så jeg unngår å vrikke ankelen. Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Jeg treger nye fotball sko noe å anbefale??Jeg skyter og legger lange pasninger ofte, helst noe stabilt så jeg unngår å vrikke ankelen. 7810215[/snapback] skoa til Gamst Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Støtter Ohny på den ja. Absolute er slik jeg ser det den beste skoen på markedet pr. dags dato, hvertfall av de jeg har sett/prøvd/hørt om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå