Gå til innhold

Den store fotballsko-tråden


ingveh

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Skal ha nye fotballsko, som må være HG eller FG. Jeg har sett på Laser og Predator, og klarer ikke helt å bestemme meg, jeg har hatt Nike Air Zoom Total 90-3 Fg før men de fikk jeg gnagsår av hver gang jeg brukte de, så jeg gikk over til copa og har vært veldig fornøyd med de. har også sett litt på andre modeller men jeg tror Vapor og V 1.08 ikke passer spillestilen min siden jeg ikke er spesielt rask. jeg spiller vanligvis sentral midtbane, og vil derfor ha sko som er gode til å legge pasninger med og til å skyte med. Takker for alle svar ;)

 

adidas adiPURE kunne vel ha passet deg og spillestilen din bra. Sentrale midtbane spillere som Kaka og Lampard spiller jo med dem :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kommer hjem på fredag, så da slenger jeg ut bilde av mitt lille promosamling. Den er bare liten, men litt sær også da (men ikke all verdens til å skryte av)... 1x Vapor SL, 2x Vapors, 1x Tunit 50.8 og 1x Laser... Den utvides snart med enda en Vapor, Laser II og ALII.

 

Utrolig for en aktivitet det er her om dagen da! Herlig!

 

Sameboe, Sjekk ut Vapor, Laser og Tunits. Helst de nyeste, men de litt eldre fungerer like greit. En av de vil nok falle godt i smak hos deg...

 

Jeg får de hvite Vapors med svart swoosh først i mai, så det er nok en stund til det... Men er i alle fall customs da! :thumbup: Trodde at jeg skulle få de hvite med blå swoosh, men jeg får de med svart swoosh istedenfor. Da har jeg den Vaporen jeg ønsker i alle fall.

 

Babel kjørte vel i går med customs Vapors, da i blackout stil. Akkurat som lik Walcott sine, bare at også undersiden er svart, men resten er hvitt. Og ja, raidet var helt sykt. Kun de med Tunits og Vapors hadde greid det der. Hehe. Neida... er nok ikke skoene som gjlør spilleren så rask, men ja, de hjelper spillerne til å forbedre effektiviteten sin på fart, smidighet og akselerasjon.

 

Grunnen til at jeg spurte om hvor de forskjellige skoene var blitt laget, var fordi jeg støtet på noe overraskende når jeg var innom et par butikker som solgte de nevnte skoene... Det var enkelte plasser som hadde Vapor-sko laget i Italia, ja, men de aller fleste plassene hadde Vapor-sko som var laget i Kina, faktisk. Det samme med Tunits og Laser. Så et par som var laget i Tyskland, men de fleste var laget i Kina. Fant derimot adiPURE som var laget i både Kina OG Indonesia. Ser jeg på de skoene jeg har, så er det kun ALII som var laget i Kina, men alle mine Vapors, ALI, F50.8 og Laser var laget i Europa. Merkelig og beundringsverdig det her da... Det er jo klart at kvaliteten på skoene er langt høyere når de blir laget i Europa, så da forstår jeg godt de folkene som klager over at undersiden av skoen har knekt sammens under trening/kamp, rett og slett fordi de ikke var godt nok testet samt laget. Da er det vel ikke så rart at en som har Europa-sko ikke har noen problemer mot en som har sko produsert i Asia... 99% av de som har hatt problemer med skoene sine (ikke fot-relatert, men sko-relatert), har skoene sine fra Asia, faktisk. Men for all del, det er jo slik at en god del av skoene som blir produsert i Asia faktisk holder lengre enn først antatt, men jeg måtte nå uansett peke på det her...

Lenke til kommentar

Har sett meg litt mer rundt nå, og tror jeg skal gå for Tunit. I og med at jeg kan skifte mellom forskjellige knotter, så passer det meg utmerket.

Jeg spiller defensiv midtbane med mye fart og skudd. Bør Tunit passe da?

 

Jeg må nok uansett i butikken og prøve skoene, før jeg eventuelt bestiller fra nettet. Hvilke butikker er å anbefale i Oslo, Asker eller Bærum?

Lenke til kommentar
Har sett meg litt mer rundt nå, og tror jeg skal gå for Tunit. I og med at jeg kan skifte mellom forskjellige knotter, så passer det meg utmerket.

Jeg spiller defensiv midtbane med mye fart og skudd. Bør Tunit passe da?

 

Jeg må nok uansett i butikken og prøve skoene, før jeg eventuelt bestiller fra nettet. Hvilke butikker er å anbefale i Oslo, Asker eller Bærum?

 

Torshov sport i Oslo er nok norges beste sportsbutikk.

Endret av DMATHISEN
Lenke til kommentar
Heihå.

 

Trenger nye fotballsko,spiller bare på gruss,og AV OG TIL på kunstgress.Hvilke skal eg ta..? de forrige eg hadde begynte bare å revne nede på siden fremme ved tåen og sålen beg å løsne,dette vil eg ikke ha noe av.

 

Noen med noen gode tips?

 

jeg har mundial grussko, de er ganske bra og de holder seg lenge. jeg har også Puma v3.06 grussko som er drit deilige, men de tåler ikke så veldig mye.

 

har du prøvd adiPURE? adiPURE grusskoa ligner veldig på mundial skoa så de er sikkert bra.

Lenke til kommentar

Jeg har vapor IV, men har brukt de 4-5 ganger nå og er plaget med store smerter i helen på den høyre skoen.

Hva kan jeg gjøre?:(

noen sier jeg må gå med skoene blaute osv....

Utrolig kjipt dette...

 

Da blir det Adipure neste gang på meg :)

Lenke til kommentar
Jeg har vapor IV, men har brukt de 4-5 ganger nå og er plaget med store smerter i helen på den høyre skoen.

Hva kan jeg gjøre?:(

noen sier jeg må gå med skoene blaute osv....

Utrolig kjipt dette...

 

Da blir det Adipure neste gang på meg :)

gnagsår du er plaget med? prøv å tape både helen og inne i helen. over de der rosa greierne. fungerer for meg vertfall:)

Lenke til kommentar
Jeg bruker str. 40 nå, og jeg skal kjøpe MVIV, åssen størrelse bør jeg kjøpe?siden det blir sagt at den er litt stor i størrelsen..

 

fete adiPURE`s forresten:D

 

Jeg brukte str.41 i MV3 og de satt som støpt på foten min. Ble anbefalt om å kjøpe en halv str. mindre da jeg skulle kjøpe MV4 og det gjorde jeg. De sitter som støpt det også. :D

Lenke til kommentar
Anderson i helrøde PowerSwervers eller hva det heter:

fljyiw.jpg

 

Hei:)...jeg har kjøpte f-50 08 for en stund siden og har netterhvert fått et gaske heftig gnagsår,,, så jeg tenkte litt på nye hvis dette ikke gir seg. Jeg aspiller ving og liker å utfordre og er glad i å finte og skyte, jeg tenker mest på enten laser 1 eller adipure. hviken av dissehar best touch,best skudd,best kontroll og best å drible med?.

hadde vært veldig fint om så mange som mulig kunne svare utfyllende på disse spørsmålene,

 

PS! jeg har ganske tynne føter hvis det er viktig å tenke på;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...