tomniel Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 mine F50 er laget i china adipure er laget i Indonesia. hva skal du med dette om eg tør spørre ? Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 (endret) Helt genialt raid Endret 8. april 2008 av Mads7 Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Fytte..noen som så raidet til Theo Walcott akkurat?:O Hadde det gått uten Vapor's? Lenke til kommentar
Rabster Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Har både adiPURE og de nye TuniT's (TuniT's selges forøvrig). AdiPURE er laget i Indonesia og TuniT i Kina. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 (endret) Hvis jeg vil kjøpe disse, hva mer trenger jeg da? Og btw, hvilke sko bruke Torres? Endret 8. april 2008 av MagnusW Lenke til kommentar
Viksand Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Fytte..noen som så raidet til Theo Walcott akkurat?:O Hadde det gått uten Vapor's? Ronaldo Rocket uten Vapor's? Noen som mener en annen sko kunne gjort det bedre? Lenke til kommentar
MRØ Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Hvis jeg vil kjøpe disse, hva mer trenger jeg da? Og btw, hvilke sko bruke Torres? Da trenger du vel knotter (f. eks. disse ) og såle (f. eks. denne ) Og Torres bruker Nike Total 90 Laser's. Vet dog ikke om han har gått over til Laser II, men det er det garantert andre som kan svare på Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Noen sko som anbefaels til en som vil ha mål og ha god fart og feste samtidig på gress? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Og Torres bruker Nike Total 90 Laser's. Vet dog ikke om han har gått over til Laser II, men det er det garantert andre som kan svare på Han brukte ikke Laser II i kveldens kamp. De hvite og svarte T90 Laser. Lenke til kommentar
destinyK Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Mine Tunit 50.8 er Made in China. UTROLIGE SKO. helt syyyyke skudd med dem. Har aldri skutt så hardt før som jeg gjør nå. Har hatt vapor,predator laser osv. jeg mener INGEN av dem kan måle seg med den. I såfall på strake ristskudd Lenke til kommentar
CR7 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 IV er størrelse av størrelse, og passer for alle nå. De er lette, og veldig lette. Veldig bra å skyte med, selv om man tenker på tykkelsen av skoa. Samme gjelder vel III, veldig lette, og like gode å sparke med. De passer for mindre ben, smale føtter. Det var vel det svaret jeg var ute etter:) Takk. Det blir nok Mercurial IV i rødt forøvrig Er det noen som vet noe om størrelsen til IV i forhold til III ? Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Er vel de samme som Walcott sine. Customs. Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Jeg likte spesielt Nike First Touch II hvite, ettersom jeg trenger nye sko :Å Ellers synes jeg Nike burde få andre farger på Laser II, ikke samme farge som Laser I. Da tenker jeg på de hvite/svarte/gull. Jeg likte ikke Vapor IV, de var kjedelige... -.- Lenke til kommentar
zxcvbnm Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Hei, Skal ha nye fotballsko, som må være HG eller FG. Jeg har sett på Laser og Predator, og klarer ikke helt å bestemme meg, jeg har hatt Nike Air Zoom Total 90-3 Fg før men de fikk jeg gnagsår av hver gang jeg brukte de, så jeg gikk over til copa og har vært veldig fornøyd med de. har også sett litt på andre modeller men jeg tror Vapor og V 1.08 ikke passer spillestilen min siden jeg ikke er spesielt rask. jeg spiller vanligvis sentral midtbane, og vil derfor ha sko som er gode til å legge pasninger med og til å skyte med. Takker for alle svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå